rosapanter Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Etter å ha mistet tele2 emailen min sitter jeg nå igjen med kun en hotmail konto. Problemet er å bruke denne i Outlook. Jeg installerte Microsoft Outlook Connector og la inn hotmailkontoen. Dette fungere sånn passe. Men jeg ønsker at denne mailen (innboks mapper m.m.) skal inn i Personlige mapper som andre POP3 mailer osv. gjør. Noen forslag? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det har seg dessverre slik at (såvidt jeg vet ihvertfall) er ikke dette mulig, uten å kjøpe et betalt abonnement fra Hotmail. Det kan du gjøre her. Jeg var ikke klar over at det i det hele tatt er mulig å legge til hotmail-kontoen i Outlook lenger. Grunnen til at Hotmail og MSN ikke ønsker dette, er at de går glipp av reklame-inntekter. Når du bruker IE eller annen webbrowser til å sjekke mailen, får du også opp en masse reklame på sidene, og dette tjener Hotmail penger på. Derfor kan de la Hotmail være gratis. Bestiller du Hotmail Plus, slipper du også disse reklame-bannerne. Dersom du ønsker en gratis mail du kan få opp som en vanlig POP3-konto i Outlook, kan jeg anbefale Gmail. Ellers finnes det mange som tilbyr gratis POP3 mail, bare søk på Google. Det viser seg at Microsoft jobber med en ny oppdatering til Hotmail, som gjør at vi alle får tilgang til Hotmail gjennom POP3. Dette kan du lese mer om her. ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 16. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå