Gå til innhold

Jeg har 131 i IQ!

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, eg ville ikkje lagt for mykje tid ned i akkurat det der, eg fekk 145 i IQ.

Ein skikkeleg IQ-test må tas på Mensa eller noko sånt, meiner ein får tid på seg og. Internettester er ikkje verdt stort.

Testen på mensa.no er litt mer krevende enn slike "sjekk om du har høyere IQ enn Bush/Paris Hilton og skriv inn email-addressen for å få vite resultatet"-tester.

Trådstarter kan jo prøve den om han/hun føler seg ekstra lur i dag. Mener det er rundt 30 minutter man får på seg.

Lenke til kommentar

Finnes det forresten ei side med forklaringar til den slags rekkefølger ein får på Mensa-testen? Eg satt og såg på eit par av dei ganske lenge utan å finne eit snev av logisk samanheng. Eg forstår jo at det er det som skil ein med høg IQ frå ein på 123, men det hadde vore artig å fått det forklart ein gang.

Lenke til kommentar

Du burde ta testen på Mensa og ta den minst 3 ganger og ta gjennomsinettet. Vist du bare tar det ein gang kan den vere unøyaktig vist du bare gjetter deg frem på det du ikkje kan og er heldig.

Hadde 129 på dansk mensa sin test for 3 år siden (da var eg 15)

Lenke til kommentar
Du burde ta testen på Mensa og ta den minst 3 ganger og ta gjennomsinettet. Vist du bare tar det ein gang kan den vere unøyaktig vist du bare gjetter deg frem på det du ikkje kan og er heldig.

Hadde 129 på dansk mensa sin test for 3 år siden (da var eg 15)

Men du får jo dei same oppgåvene om att, andre gangen hugsar du jo kva du svarte. Om du tipper første gangen er det ikkje sikkert du finn ut av det dei neste to gangene heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...