Deg Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har lastet ned dune og trenger litt hjelp. Når jeg går inn til moren og prater med hun så sier hun at jeg skal gå ut i ørkenen. Når jeg har gjort det ganske lenge og går tilbake så sier hun det samme. Jeg får heller ikke gjort noe anet så jeg står fast. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Er det her snakk om Dune som i den supre klassikeren? Begynner å bli år og dag siden jeg spilte det sist, takk for oppfriskeren! Tror det ikke var værre enn å somse rundt i ørkenen alene, så du må kaste fra deg dem som er med deg. Skulle ikke ta for lang tid før det skjer noe videre. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 ja det er snakk om DUNE jeg klarte det supert spill Lenke til kommentar
Oyos Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Dune er bare helt utroli bra. Runda det flere ganger Noen som har sett filmen også? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har lastet ned dune. Er dette så lurt å prate om her da siden det strider med reglene.... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har lastet ned dune. Er dette så lurt å prate om her da siden det strider med reglene.... Dette spillet er abandonware.. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 har sett filmen men ga opp spillet :-? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har lastet ned dune. Er dette så lurt å prate om her da siden det strider med reglene.... Dette spillet er abandonware.. ok viste ikke det. Lært noe nytt i dag også. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 er det ikke flere filmer? hehe, først trodde jeg Dune var en dårlig StarWars-kopi... men Dune kom jo lenge før SW... Filmene i Emperor, er de tatt fra filmen(e), noen som vet? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Dune er bare helt utroli bra. Runda det flere ganger Noen som har sett filmen også? Sett filmen, spilt spillet og lest boka Filmen har sine store øyeblikk, god design og flere gode skuespillere. Slutten er mindre god. Boka er klart best og anbefales. Les den, evt. sammen med filmmusikken i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva er abandonware? Dune er kult Sett filem Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 spill som produsenten mer eller mindre har gitt opp grunnet alder, som fritt kan lastes ned eller.no ... men Dune selges fortsatt fakltisk, så det på Maxi storsenter for noen dager siden! Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har lastet ned dune og trenger litt hjelp. Når jeg går inn til moren og prater med hun så sier hun at jeg skal gå ut i ørkenen. Når jeg har gjort det ganske lenge og går tilbake så sier hun det samme. Jeg får heller ikke gjort noe anet så jeg står fast. Hvis jeg ikke husker helt feil, så går du ut i ørkenen, trykk så du går to skjermer ut i ørkenen eller no. Så trykker du på den knappen så tiden går fortere(hvis det var en sånn knapp) til solnedgang. Så går du og prater med henne igjen, veldig lenge siden jeg har spilt det spillet nå :-? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har lastet ned dune. Er dette så lurt å prate om her da siden det strider med reglene.... Dette spillet er abandonware.. Hvor finner man det? Link? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har lastet ned dune. Er dette så lurt å prate om her da siden det strider med reglene.... Dette spillet er abandonware.. Hvor finner man det? Link? prøv en av disse: http://www.the-underdogs.org/ http://www.classic-trash.com/ http://www.freeoldies.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå