KBSSKB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hey, eg har Windows Xp, eg prøvde å reparere Windows så forsvant Internet Explorer. Har oxo Service Pack 1. Har prøvd Start-->Kontrolpanel-->Legge til og fjerne programar-->Legg til/Fjerne window komponenter osv. da får eg opp at den mangler en fil comcvcs.dl sliter litt no, trenger service pack 2 eller 3 får å instalere et programm Endret 11. januar 2009 av KBSSKB Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er ganske grønn når det gjelder data og sånt.. men kansje du kan starte IE uten tillegsprogram? Jeg sitter på en Vista nå og prøver å huske åssen det var på XP... Start> Alle programmer > Tilbehør > Hjelpemidler(tror jeg) > Internett Explorer (ingen tilleg). det er det jeg pleier å bruke når IE klikker Vet ikke om dette hjelper men jeg prøvde iallefall Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Eller evnt trykke windows tasten og R sammen og skrive iexplore.exe og trykke ok Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ta det som et tegn og installér Firefox Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Eller evnt trykke windows tasten og R sammen og skrive iexplore.exe og trykke ok Hjelper ikke om IE er vekk, akkurat. Jeg er for øvrig enig med khaffner. Endret 11. januar 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
KBSSKB Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Begge funket trodde nesten eg måtte reinstalere helle driten no, trodde eg hadde prøvd allt :S jaja Takker, takker Lenke til kommentar
KBSSKB Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ta det som et tegn og installér Firefox Jepp Bruker jo firefox får å snakke å få hjelp her no da Men Windows Update funket bare med IE Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Eller evnt trykke windows tasten og R sammen og skrive iexplore.exe og trykke ok Hjelper ikke om IE er vekk, akkurat. Jeg er for øvrig enig med khaffner. Hvis bare ikonet er borte er dette en glimrende måte og starte IE på.Og tydeligvis så funka det i dette tilfellet også. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis bare ikonet er borte er dette en glimrende måte og starte IE på.Og tydeligvis så funka det i dette tilfellet også. Regnet egentlig med at det var mer enn snarveien som var vekk i dette tilfellet. Lenke til kommentar
KBSSKB Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hvis bare ikonet er borte er dette en glimrende måte og starte IE på.Og tydeligvis så funka det i dette tilfellet også. Regnet egentlig med at det var mer enn snarveien som var vekk i dette tilfellet. Det gjore og og, men er sykt glad får at det ikke var det Endret 11. januar 2009 av KBSSKB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå