Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]WTF? Internet Explorer vekk (Windows XP)

Anbefalte innlegg

Hey, eg har Windows Xp, eg prøvde å reparere Windows så forsvant Internet Explorer. Har oxo Service Pack 1. Har prøvd Start-->Kontrolpanel-->Legge til og fjerne programar-->Legg til/Fjerne window komponenter osv. da får eg opp at den mangler en fil comcvcs.dl

sliter litt no, trenger service pack 2 eller 3 får å instalere et programm :(

Endret av KBSSKB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske grønn når det gjelder data og sånt.. men kansje du kan starte IE uten tillegsprogram? Jeg sitter på en Vista nå og prøver å huske åssen det var på XP... Start> Alle programmer > Tilbehør > Hjelpemidler(tror jeg) > Internett Explorer (ingen tilleg). det er det jeg pleier å bruke når IE klikker ;) Vet ikke om dette hjelper men jeg prøvde iallefall :)

Lenke til kommentar
Eller evnt trykke windows tasten og R sammen og skrive iexplore.exe og trykke ok

Hjelper ikke om IE er vekk, akkurat.

Jeg er for øvrig enig med khaffner.

Hvis bare ikonet er borte er dette en glimrende måte og starte IE på.Og tydeligvis så funka det i dette tilfellet også.

Lenke til kommentar
Hvis bare ikonet er borte er dette en glimrende måte og starte IE på.Og tydeligvis så funka det i dette tilfellet også.

Regnet egentlig med at det var mer enn snarveien som var vekk i dette tilfellet.

Det gjore og og, men er sykt glad får at det ikke var det :p

Endret av KBSSKB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...