Gå til innhold

Energi-/sportsdrikke - hva er bra, hva er dårlig, hva er ulovlig?

Anbefalte innlegg

Lurer altså på hva av sports- og energidrikker det anbefales å bruke? Har hørt rykter om at det kan være ulovlige stoffer i ting fra blant annet proteinfabrikken, noen som kan bekrefte dette?

Bør vel ta med hvilken sport jeg driver med, det er altså hurtigsløps-skøyter. Dette innebærer i tillegg til skøyter mye sykkel, løping og styrketrening.

Og noen av de billigste random drikkene på markedet, XL-1 og Maxim, hvordan er de i forhold til f.eks Protonic?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En banan fungerer vel ganske greit!

Joda, alltid godt det! :D

Kan hvert fall love deg 110% at produktene fra proteinfabrikken.no er ikke tilsatt ulovelige stoffer.

Hmm.

Hørte at proteinfabrikken brukte de samme maskinene på så og si alle produktene, og derfor kunne det oppstå ulovlige blandinger som ikke er godkjent av Antidoping Norge. Jeg forstår det ikke helt selv heller hvordan det går ann, men jeg vil være 200% sikker på at jeg ikke bruker noe ulovlig. Skulle likt å sett en kilde på at det er ulovlig/ikke ulovlig. :)

Endret av acido
Lenke til kommentar

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/info.a...17&aid=7820

Jeg kan love deg at PF ikke hadde hatt salget oppe nå i over 8 år hvis de hadde ulovlige tillegsstoffer. Og alt de blander sammen i fabrikkene sine er uansett av lovlig materiale, og hadde ikke blitt ulovlig selvom det ble blandet sammen. Blir like logisk som å si at melet på rema 1000 kanskje inneholder kokain fordi rimi hagen er drittrik.

Så jeg ville nok ikke betrodd meg så altfor mye til de kildene dine..

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...