Gå til innhold

Ser etter Virus og feilsøkingsprogram

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge slitt med treig pc selvom den er rask (9800gtx, Quad core, 4gb, vista, 1,5 tb HDD(er))

Har hatt flere småkrasj og småproblemer, derfor ser jeg nå etter det beste virusprogrammet, pris er ikke relevant, jeg vill bare ha den beste beskyttelsen. for øyeblikket har jeg gratis versonen av avg og zone alarm. Lurer også på om noen har tips til programmer som kan spore opp feilene.

PS: de fleste feilene kom etter at jeg lastet ned den nye versonen av uTorrent, noen som har opplevd at PCen hakker no inn i granskauen etter at uTorrent har kjørt 1-3 timer i strekk?

Endret av zaler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVG er et helt kurrant antivirusprogram. Zonealarm har jeg erfart har vært litt buggete på noen pc. Online Armor eller Comodo kan være alternative brannmuren (de er også de beste på markedet).

Kan også anbefale Symantec sin Norton (2009 versjonen).

Ang. feilsøk etc. Hvilket OS har du (xp/vista/....)?

Lenke til kommentar

Aldri hatt problemer med uTorrent, selv om det har kjørt på maskinen dager i strekk.

Personlig kan jeg anbefalle NOD32, aldri fått noe uønsket drit på maskinen etter jeg byttet fra Norton til NOD32. Kan også være greit og ha noen spy-,ad- og malware programmer ved siden av, siden noe av dette ikke alltid blir sett på som ett virus og kan være vrient og fjerne helt manuelt.

Lavasoft Ad-Aware er veldig effektiv på ad-aware problemer.

Endret av ChristianEx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...