Kajac Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heisann. Jeg har vista på en PC, en HP Compaq 6715b jeg har fått fra skolen, og sliter med et lydproblem. Problemet er enkelt: Av og til begynner lyden å hakke sånn helt uten videre, og hakker litt før sangen fortsetter. Det er ufattelig irriterende, og jeg vil gjerne løse det. PCen har et "Designed for Vista"-merke på seg, så den skal være kompatibel med Vista. Har også installert de nyeste driverne, uten nytte. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Ingen? Nå er jeg skuffet Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Høres ut som for lite ressurser...for lite minne? Designed for vista er en sannhet med modifikasjoner. Betyr bare at man får innstallert vista, ikke at det nødvendigvis er ressurser nok til å kjøre programmer på den. Omtrent som en bil. Kroken passer fysisk til en campingvogn eller tilhenger, men det betyr ikke at man klarer å dra den verste monstervogna for det... Kan også forsøke å legge inn nye drivere, eller bytte mediaplayer (eventuelt til en som krever mindre). Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sjekk at DMA er aktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå