Gjest Anonym konto Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har hatt et skjermkort i noen dager nå også trykket jeg på; ikke bruk dette som standard kort. så gikk den tilbake til standard. nå finner jeg ikke skjermkortet mitt noen steder. det går heller ikke og gå inn på ccc. hvordan finner jeg skjermkortet mitt igjen? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm,du kan jo prøve og avvinstallere det via enhetsbehandling og da burde jo os'et finne det igjen etter en kjapp restart. Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hmm,du kan jo prøve og avvinstallere det via enhetsbehandling og da burde jo os'et finne det igjen etter en kjapp restart. Hvordan avinnstalerer jeg det etter enhetsbehandling da? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kontrollpanel - system - (via en av fanene)enhetsbehandling - skjermkort - høyreklikk,velg avvinstaller Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kontrollpanel - system - (via en av fanene)enhetsbehandling - skjermkort - høyreklikk,velg avvinstaller Jeg fant det ut! Jeg hadde deaktivert skjermkortet. Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bare hyggelig vet du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå