jak96 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har fått helt dilla på arbeidersangen som spilles i starten av Gymnaslærer Pedersen(da hele gymnaslærerns klasse plutselig begynner å synge). Veit bare at det er en gammel russisk arbeidersang. Hvis noen kan si meg navn på sangen, eller linke til den eller sitter på noen som helst info om sangen blir jeg kjemåeglad! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lenge siden jeg så den, så jeg vet ikke hvilken sang du mener, men ut fra beskrivelsen kan det være snakk om "internasjonalen" Lenke til kommentar
jak96 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Er redd for at det ikke er det:( Det er ikke en kjent arbeidersang i den forstand, har ett eller annet vanskelig russisk nan. men den er utrolig fin!!!! Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) På engelsk kalles den også "song of the plains". Her har du den på youtube: PS: Den er veldig lett å få på hjernen! Endret 20. januar 2009 av AskBurle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå