Hobbyfotografen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg skal kopiere mine egne filmer av barna. Disse DVD platene blir veldig fort slitt og vil da ikke virke lenger. Så nå skal jeg ha en master og lage kopier. Hvilket program kan jeg bruke for å kopiere? Filmene er laget i Pinnacle Studio og jeg har prøvd Nero med funksjonen DVD-Copy men uten hell. Forslag til andre programmer? Og disse Barbie filmene varer heller ikke evig, kunne ha trengt et program for å koppiere disse Copy protected filmene også. Lenke til kommentar
pixl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har som regel brukt dvd-shrink, denna guiden brukte jeg første gangen Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg kopierte med Shrink, men meyen ville den ikke godta. Så menyen ble bare en liten filmsnutt i staren på hele seansen. Andre program? Hva med kopiere fra DVD- og til DVD+ ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Med dvdfab hd decrypter ripper du dvden til harddisken, og så kan du brenne den derfra....eventuelt kopiere disk-disk: http://www.dvdfab.com/free.htm Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Med dvdfab hd decrypter ripper du dvden til harddisken, og så kan du brenne den derfra....eventuelt kopiere disk-disk:http://www.dvdfab.com/free.htm Dette programmet legger DVD-en på harddisken på standard måte i VIDEO_TS og AUDIO_TS mapper. Da kan filene bare ligge på harddisk som en master til nye brenninger. Du kan i programmet også velge bort ekstramateriale før ripping for å få filmen mindre. Hvis den fortsatt er for stor til å passe på en DVD, kan du enten brenne dobbeltlags-DVD eller krympe den med DVDshrink slik at den passer på en enkeltlags-DVD. Til slutt brenner du en DVD-video med et passende brenneprogram, f.eks. InfraRecorder er lite, enkelt i bruk, gratis, på norsk og tar dual-layer også (hvis brenneren din gjør det). Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 DVD Decrypter er glimrende til backup av DVDer, ripper hele filmen til et diskimage, og du kan bruke det samme programmet for å brenne ut kopier, bruker det til all backup selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå