katet Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei. Veit ikkje om eg har posta denne på rett plass, men eg lurer på om eg kan ta eit bilde med mitt Canon 400D og få det direkte overført til PC i løp av nokon få sekundar, utan å trykke på noko? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Vel noe må du nok trykke på for og få aktivisert kamera Hvis du har installert Canon utility på Data'en er det ingen problem og aktivisere kameraet,og få bildene lagret direkte på pc'en. Endret 11. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
katet Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takkar for svar Skal installere programmet og forske litt Lenke til kommentar
NySomHobby-Fotograf Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Om du har en kortleser vil jeg på det sterkeste anbefale det hvertfall. Jeg har en kortleser innebygd i PC'en, men vet at de fins eksterne og. Bildene er bare å dra over til mappen du vil ha dem til, og dette skjer iløpet av sekunder;) Lenke til kommentar
katet Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Om du har en kortleser vil jeg på det sterkeste anbefale det hvertfall. Jeg har en kortleser innebygd i PC'en, men vet at de fins eksterne og. Bildene er bare å dra over til mappen du vil ha dem til, og dette skjer iløpet av sekunder;) Hehe, joda. Har personleg ikkje minnekortlesar som passar CF kort på mine maskiner, og bruker dermed USB kabel. Det eg meinte med å streame bildene direkte over til PC var att eg har kabelen i heile tida uten att kameraet går i filoverførings / datamodus slik att eg fortsatt kan ta bilder som automatisk blir vist / lagra på PC`en. Dette for å bedre kunne sjå om bildet generelt blei bra. EDIT: Var selvfølgeleg tomt for strøm på kamera :O Endret 11. januar 2009 av katet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå