zabo- Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hallo, jeg skulle hatt meg en "lappis". Og jeg tenkte på noe i prisklassen meget billig (5000-7000). Hvor er det mulig å få kjøpt noe som dette? Elkjøp, expert o.l. har bare nyere maskiner. Trenger litt hd + litt ram, skjermkort osv er ikke viktig, cpu: rundt 1 ghz tenker jeg, AMD eller INTEL spiller ingen rolle!! På forhånd takk. Den er ment for "skolebruk". Lydkort hadde vært en fordel! Edit: la til litt info;) Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 I utgangspunktet kan du nesten bare glemme å kjøpe brukt. Prisene hos del fleste som selger er milevis over det som maskinen er verdt. Vurder derfor en ny maskin i steden, i de aller fleste tilfeller får du da langt mere for pengene, og ofte blir det billigere også. Billigste maskin på Elkjøp koster jo fra 7995,. men er du kjapp så kan du hente deg en "ny" maskin hos Zepto som oppfyller dine krav til 6200,- http://www.zepto.no/default.aspx?Side=bill...lig-kroken.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå