Gå til innhold

Last ned Windows 7 beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så en ting til: Jeg har bare DVD'er med 16x. Syns jeg hørte noe om at du måtte ha 2x eller noe sånt? Kommer jeg til å få problemer med å innstallere med en DVD+R 16x?

 

Jeg brant på 16x plater, med høyeste hastighet som brenner'n takla, og plata mi funka fint :)

 

Dem sier det skal brennes på lav hastighet for å minske sjangsene for skrivefeil på plata ;)

Har ikke noe å si på hvor mye platene takler å brennes på.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig overrsakende fornøyd med W7. Hadde ikke trodd den var såpass ferdig.

Jeg liker'n, men noe småplukk er det jo - min startmeny er slik at den forsvinner før du får sagt kake. Det vil si etter at det er klikke på noe i "alle programmer". Er det slik hos dere også ?

Må være styggrask om en skal rekke å klikke det siste klikket.

 

Opplever dette div. andre steder også.

 

jeg lasta den inn på en media-Pc fordi det er jo et mediasenter der, men driveren til fjernkontrollen er ikke med, og jeg får ikke lov å legge inn den til vista.

Pc-en er vel laga for XP MCE, men takler Vista greitt.

(i den grad noe gjør det)

Noen lure trix for å få inn den driveren ?

Lenke til kommentar
hvor finner man brukerkontrollen som det er bilde av i artikkelen hvor man kan endre mase-nivået?

Du velger Control Panel på start-menyen. Deretter klikker du på "User accounts and family security" videre velger du "User Accounts" og tilslutt "Change User Account Control settings". Da kommer du til stedet hvor du kan regulere "Masenivået". Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Masekontrollen skulle være bedret iforhold til Vista.

Mulig det, i så fall ikke nok. Det er jo den masinga som er på laveste nivå som er irrrrrriterende.

Derfor går det ikke an å ha den på i det heletatt.

Går ikke å ha det slik at man skal klikke en gang til når man har klikka for å åpne et program eller en fil.

 

Så det blir et unødvendig påfunn for mitt vedkommende. et råd : Forbedre denne slik at det feks skjer bare første gangen. Finn på en bedring - gjør den med intelligent - eller dropp prosjektet.

 

Så er det vel slik at den Mp3 reddende oppdateringa kommer på W.update etter noen dager. Gjorde det her iallfall.

 

Det er også slik at W7 bedrer seg selv etter litt tids bruk og noen restarter. Jeg har hatt problemer med at startmenyen sto svært kort etter første klikket. Var umulig å få tid til å finne og klikke siste valget.

Det ble borte idag - hurra.

Har MS sniki seg inn i Pc-en min uten at jeg veit om det ?

Lenke til kommentar

Nå har jeg egentlig hatt like mange rare feil i XP som jeg har hatt i windows 7. For meg føles det som en vanlig windows versjon.

 

EDIT: som for eksempel -å få bluescreen for å installere mus med win xp logo på

-Å ikke få windows update til å fungere

-At programmer forsvinner fra oppgavelinjen så jeg må bruke alt + tab

-at programmer flasher gult på oppgavelinjen selv om jeg har trykket

- at ikonet for å fjerne enheter koblet til pcen (som minnepenner osv) ikke er der

+++

 

Vil ikke si at windows 7 er noe verre.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tomme dvd plater liggende, har kun cd-er på 700 mb...

 

Hvis jeg mounter med daemon tools, hva skjer når jeg installerer OS'et? Går det, eller er jeg nødt til å skaffe dvd-plater?

 

EDIT: Spurte for en stund siden om hva man skal velge av 32-bit og 64-bit, og fikk svar om at det kom an på om jeg hadde 32-bit eller 64-bit prossessor... Hvor kan jeg finne ut av det?

 

EDIT v2: Tror det er 32-bit, så trenger ikke vite det...

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...