abene Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Microsoft har nå lagt ut Windows 7 beta for alle som ønsker å teste. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 2,3GB sto det og 700mb fikk jeg lastet ned, skal jeg pakke ut før det brennes på en dvd? Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Virker som om serverene er under tung belastning og at dette gjør at mange nedlastninger avbrytes. Men jeg fikk startet den med Download Manageren som MS tilbyr, og nå ser det ut til å gå fint. Lenke til kommentar
Oys Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 2,3GB sto det og 700mb fikk jeg lastet ned, skal jeg pakke ut før det brennes på en dvd? Nei, det skal være en 2,43GB ISO for 32-bit (3,15GB for 64-bit), så da har ikke du fått ned hele Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Download linker finner man andre steder også. Men for å få aktivert Win7, så må man igjennom prosessen hos Microsoft. Der får man en key. Skal selv installere det til uka. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 kjørt det i 3 dager nå... funker jo knirkefritt i like.. i like VERY MUCH Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Lastet ned i går kveld jeg. Blir å prøve i VMWare først, så får vi se om jeg legger det inn på den bærbare. Stemmer det at det skal være bedre strømstyring på Win 7 i forhold til WIn Vista? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nedlastningen vil ikke starte. Jeg fikk derimot en nøkkel. Så kan noen henvise meg til de andre sidene der det er mulig å laste ned? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg fant den her. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vet ikke om det er lovlig, men spør likevel. Når/hvis det lekker/kommer nye betaer av Win 7, går det da ann å bruke den keyen vi nå har fått av microsoft? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ville tippe at svært få egentlig vet om det går eller ikke:p Vent til den kommer ut og prøv... Men noen har kanskje erfaring fra tiligere betautgivelser hos MS... Lenke til kommentar
Runehk_91 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må man bruke drivere for windows 7 eller kan jeg bruke vista driverne eller hvordan funker dette? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Drivere fra windows vista (og xp?) fungerer på windows 7. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan man boote rett fra DVD'en, uten å installere systemet, slik man f.eks. kan med flere linux-distribusjoner? Sånn at hvis man tar ut igjen DVD'en, vil maskinen boote opp fra Vista igjen, uten at det har lagt seg filer på maksinen? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan vil denne funke mot litt eldre hardware, tenker da drivere osv. Hvordan skaffer jeg korrekte drivere til HK, skjermkort osv, tenkte å teste på en 3 år gammel PC. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har Windows 7 støtte for DX10? Lenke til kommentar
molland Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan man boote rett fra DVD'en, uten å installere systemet, slik man f.eks. kan med flere linux-distribusjoner? Sånn at hvis man tar ut igjen DVD'en, vil maskinen boote opp fra Vista igjen, uten at det har lagt seg filer på maksinen? UTEN att jeg har prøvd, så tviler jeg veldig sterkt på det Tror Gates og kompani helst ser att du installerer hele smørja Frode PS, se att jeg skrev UTEN før noen klager .. Frode Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Installerte dette i natt. Fungerer utmerket her. Eneste driver jeg ikke fikk oppdatert via MS var en SMB controller. Fant en inf sak hos intel og vips så funker alt Rask og stabilt OS. Eneste problemet jeg hadde var Daemon Tools. Fant et annet program i stede som gjør samme nytta. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vet ikke om det er lovlig, men spør likevel. Når/hvis det lekker/kommer nye betaer av Win 7, går det da ann å bruke den keyen vi nå har fått av microsoft? Jeg har brukt en key jeg fikk med en versjon fra piratbukta. Funker fjell. Har Windows 7 støtte for DX10? Windows 7 har støtte for DX11 Kjører nyeste builden på en gammel Dell Dimension 3100 med en 2.66GHz Celeron prosessor og 1GB RAM. Funker bra, selv om jeg fikk problemer i går med frysing etter hver oppstart. Gikk inn i disken, trykka på "Repair installation" eller no sånn, gikk ett par timer tilbake med system restore og dermed funka det fjell igjen. Ellers ingen problemer Noen småbugs, men man kan vel ikke forvente annet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Litt plagsomt at man måtte bruke Microsoft sin Download Manager, som selvsagt kun kunne installeres gjennom IE - slikt liker jeg ikke. Litt spent på Seven, selv om jeg har en teori om at Seven blir alt Vista burde ha vært, men ikke så veldig mye mer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå