Gjest Myssi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan blir sexen når både jenta og gutten er jomfruer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den vil selvfølgelig bli ganske dårlig, og mye klunder vil oppstå. Alt må læres. Fordelen er at den som er jomfru slipper å bekymre seg over at han/hun er den eneste. Personlig ser jeg på det som en stor fordel å debutere med noen som heller ikke har gjort det før. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vel bortsett fra smertene, både pga manglende erfaring og jomfruhinna (om den enda er der) så kan det være litt flaut og fummlete, det nytter ikke hvor mange ganger en har sett det på tv, når du skal gjøre det selv så blir det anneledes. Beste rådet er å ta seg god tid, og vise hensyn. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Når jeg debuterte så var hun også jomfru, og begge vi to hadde en veldig positiv opplevelse. Det var ikke vondt for henne heller, hun hadde blitt kvitt hinna før da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ser dere snakker om å være forsiktig med jenta osv. Vel; det er vel egentlig ikke det trådstarter lurer på. Dette hadde egnet seg bedre hvis hun var jomfru, og han ikke. Endret 11. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så negative folk er, da. Jeg sier "utforskende og spennende". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Må ikke være en kjip opplevelse. Så lenge man har grunnkunnskapene på plass og lysten til å teste ting litt ut først. Kanskje ikke akkurat selve sexen vil være fantastisk første gangen. Men ingenting er jo så spennende som når man er ung og alt er nytt og spennende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den vil selvfølgelig bli ganske dårlig, og mye klunder vil oppstå. Alt må læres. Fordelen er at den som er jomfru slipper å bekymre seg over at han/hun er den eneste. Personlig ser jeg på det som en stor fordel å debutere med noen som heller ikke har gjort det før. Det var voldsomt til generalisering då, korleis veit du at det blir dårleg? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 To personer som har null peiling på hva dem driver med. Det er dømt til å bli kjedelig. Men det vil jo like fult være en fin opplevelse. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Litt uenig der. De har jo ikke noen andre erfaringer og var det ikke vondt blir det jo bra. Når jeg og dama debuterte(begge jomfru) så fikk hun ikke noe serlig vondt, uten om da jeg ble litt overivrig Hadde det vært "samme sexen" nå som da ville det jo vært dønn kjedelig, men vi fant den mer eller mindre bra da vi ikke hadde noe å måle oss med og vi fullførte uten blodt og tårer Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er jo glimrende at dykk begge er jomfru. Ta det forsiktig i byrjinga. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Første gangen gikk det vel mer på smerte og å ikke få vondt, andre gangen derimot gikk alt så mye bedre... Og andre gangen var sånn 10 min etter første Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kommer helt an på hvor mye pr0n du / dere har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg