lolapp Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg har et problem med at på en eller annen måte så får jeg ikke styrt bilene/motorsyklene i paradise city. kontrollen virker på menyen og på alle andre spill, men ikke når jeg starter å spille. Dette virket når spillet var nytt, så d er sikkert jeg som har klart å stille vekk noe. Er d noen som kan hjelpe med å forklare hvor jeg finner disse instillingene? har prøvd alt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trykk PS3 knappen i spillet, se om kontrolleren du bruker er satt som nummer 1. Lenke til kommentar
lolapp Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Trykk PS3 knappen i spillet, se om kontrolleren du bruker er satt som nummer 1. Hei, ja den er satt som nr 1, ikke en dritt som funker når d gjelder styring.. alt annet er oki. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da er kontrolleren ødelagt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Funker den på andre spill? EDIT: Ah, glem det.. Endret 11. januar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolapp Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Da er kontrolleren ødelagt. Tror du den er ødelagt selv om den virker på alle andre spill altså.. må jo være en innstilling på akkurat dette spillet den ikke virker slik den skal vel? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da er kontrolleren ødelagt. Tror du den er ødelagt selv om den virker på alle andre spill altså.. må jo være en innstilling på akkurat dette spillet den ikke virker slik den skal vel? Har missforstått. Trudde han mente at joystikken var ødelagt Lazybrain >_< Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg har et problem med at på en eller annen måte så får jeg ikke styrt bilene/motorsyklene i paradise city. kontrollen virker på menyen og på alle andre spill, men ikke når jeg starter å spille. Dette virket når spillet var nytt, så d er sikkert jeg som har klart å stille vekk noe. Er d noen som kan hjelpe med å forklare hvor jeg finner disse instillingene? har prøvd alt. Er kontrolleren en SIXAXIS eller DualShock 3 eller en annen type PS3-kontroll? Annenrangs kontrollere har aldri vært 100% pålitelig... Lenke til kommentar
lolapp Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg har et problem med at på en eller annen måte så får jeg ikke styrt bilene/motorsyklene i paradise city. kontrollen virker på menyen og på alle andre spill, men ikke når jeg starter å spille. Dette virket når spillet var nytt, så d er sikkert jeg som har klart å stille vekk noe. Er d noen som kan hjelpe med å forklare hvor jeg finner disse instillingene? har prøvd alt. Er kontrolleren en SIXAXIS eller DualShock 3 eller en annen type PS3-kontroll? Annenrangs kontrollere har aldri vært 100% pålitelig... Hei, på kontrollen som fulgte med står d Sony, SIXAXIS og DualShock 3... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei, jeg har et problem med at på en eller annen måte så får jeg ikke styrt bilene/motorsyklene i paradise city. kontrollen virker på menyen og på alle andre spill, men ikke når jeg starter å spille. Dette virket når spillet var nytt, så d er sikkert jeg som har klart å stille vekk noe. Er d noen som kan hjelpe med å forklare hvor jeg finner disse instillingene? har prøvd alt. Er kontrolleren en SIXAXIS eller DualShock 3 eller en annen type PS3-kontroll? Annenrangs kontrollere har aldri vært 100% pålitelig... Hei, på kontrollen som fulgte med står d Sony, SIXAXIS og DualShock 3... Står det "CE" og "ikke kast i søpla" merke under den? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du kan prøve å resette den.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kansje du skal bruke bevegelses sensoren til og svinge med? bare er forslag, har ikkje spillet selv. Lenke til kommentar
lolapp Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Du kan prøve å resette den.. Hei, prøvde å resette kontrollen og nå svinger bilen bare den ene veien, resetter jeg igjen, så går den bare rett fram. slik fortsetter den bare. Tror jeg må snakke med butikken om dette problemet jeg. Kansje du skal bruke bevegelses sensoren til og svinge med?bare er forslag, har ikkje spillet selv. Hei, jeg har vel prøvd begge måtene å styre på.. Hei, jeg har et problem med at på en eller annen måte så får jeg ikke styrt bilene/motorsyklene i paradise city. kontrollen virker på menyen og på alle andre spill, men ikke når jeg starter å spille. Dette virket når spillet var nytt, så d er sikkert jeg som har klart å stille vekk noe. Er d noen som kan hjelpe med å forklare hvor jeg finner disse instillingene? har prøvd alt. Er kontrolleren en SIXAXIS eller DualShock 3 eller en annen type PS3-kontroll? Annenrangs kontrollere har aldri vært 100% pålitelig... Hei, på kontrollen som fulgte med står d Sony, SIXAXIS og DualShock 3... Står det "CE" og "ikke kast i søpla" merke under den? Ja d står CE merket ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå