Gjest Usikker gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heia På nyttårsaften var jeg litt uheldig da jeg og sjefen (Dama ) skulle gjøre det for første gang sammen. Hun var jomfru, og hadde svært lyst til å gjøre det . Jeg hadde ingenting imot det, og hadde lyst til det selv. Siden lysten var stor glemte jeg helt at jeg hadde et lite kutt på strengen. Hun går på p-piller og sa selv at jeg skulle velge selv om jeg ville gjøre det uten eller med. Siden mange/ egentlig alle sier at det er så mye bedre uten kondom så tenkte jeg at jeg ville la være (har alltid brukt kondom før). Det jeg hadde glemt å tenke på var at hun godt mulig var trang, og at det sikkert ikke ville være så heldig å la være å bruke kondom selv om hun var svært våt antar jeg at det sikkert hjelper godt med det glidemiddelet som er på kondomen. Merket med en gang at det begynte å strekke seg en del i strengen, og det begynte etterhvert å gjøre svært vondt så jeg måtte bare trekke meg ut. Da jeg kom ut og kom i lys så jeg at jeg hadde fått strekt det kuttet ganske mye lenger enn det var før. Etter 4 dager med litt/ endel smerte av og til, tørte jeg å sjekke hvordan det lå ann, og det hadde ikke vokst noen ting sammen. Men etter 8 dager hadde det heldigvis grodd litt mer Nå er det gått 11 dager og jeg har merket at det har grodd helt sammen, men det har ikke strekt seg sammen, bare grodd imellom ( om dere skjønner) så du kjenner merkene fra der kuttet har begynt fra kukhodet til slutten. Jeg kan ikke se noe sår oppå der kuttet har vært, men jeg synes å kjenne at den er bittegrann tynnere enn det er hvor du kjenner at kuttet har begynt og sluttet. Men den ser lik ut, bare du kjenner endene på kuttet. Det jeg lurer på er om det er trygt å ha sex med henne igjen nå, bare jeg bruker kondom de to første gangene tenker jeg? selv om man kjenner det er litt tynnere (virker ikke som om den vil bli noe tykkere) ? Vil uansett ikke bli før på mandag tenker jeg, og da har vel en dag til hjulpet litt...? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser ingen problemer med det. Ta på kondom, bruk tid, vær forsiktig og se forholdene an. Om det ikke funker, eller forverrer seg (noe jeg tviler sterkt på), ta kontakt med lege og få ordnet opp. Uansett, så la det gro helt før du prøver igjen Lenke til kommentar
Gjest Usikker gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser ingen problemer med det. Ta på kondom, bruk tid, vær forsiktig og se forholdene an. Om det ikke funker, eller forverrer seg (noe jeg tviler sterkt på), ta kontakt med lege og få ordnet opp. Uansett, så la det gro helt før du prøver igjen Okei Takk =) Har en legetime den 28 jan. som jeg bestilte for 5 dager siden, så hvis vi gjør det før det, og det skulle gå rett vest så har jeg fremdeles legetimen ( og da må en vel tenke på å snitte det opp hos legen siden det da er skjedd flere ganger? har sett det er skrevet om i andre topicer) Får håpe det går greit Lenke til kommentar
Gjest usikker gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Årh.. Da gikk det rett til helvette igjen.. "/ Jeg og dama prøvde igjen med kondom denne gangen, føltes mye bedre ut, og jeg kom skikkelig inn i henne. Fikk jukket en del ganger, men etter ikke å ha runket på lenge så er det vanskelig å holde seg så veldig lenge.. Men akkurat i det jeg kom så merket jeg at det begynte å svi som forrige gang, så da måtte jeg bare trekke meg unna med en gang.. Blir vel å ta en tur til legen da.. Hmm, når det liksom er de første gangene for madammen så er det vanvittig irriterende at slikt skal skje.. Skulle gjerne gitt henne en skikkelig omgang istedenfor å måtte gi opp med en gang pga for lite runking fordi man har måttet vente pga såret ( også å komme med en gang "/) og å måtte vente enda en gang Bra det er ei så utrolig god jente jeg har som har full forståelse, og som sier hun ikke bryr seg så lenge det går bra med meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er nok ikke på grunn av lite runking du kommer fort nå, man blir mer følsom av et groende kutt i strengen. Bare bruk kondom inntil legetimen, så du slipper et bløende kutt som ikke er spessielt behagelig Bare be legen henvise deg til urolog så fort som mulig, så gjøres operasjonen der med en gang du kommer dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg