Migrene1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Heisann! Sitter her med en Denon avr 2309 receiver og et par Dynavoice F6 høyttalere og synest at det mangler en god del bass ved avspilling av Hip Hop musikk (veldig kjipt siden det er nesten det eneste jeg hører på av musikk, hehe). Vil en SVS PCi 25-31 sub hjelpe bra på og få den bassen og trøkket jeg mangler? (vil ikke ut med mye mer en 6 laken for sub). ser også endel film, så jeg vil ha en som passer godt til begge deler! Kan også nevne at jeg har store planer om kjøp av Klipsch RF82 og Center (flytte F6'ne bak) etter en stund når jeg får råd, så den må passe godt inn med de og, når den tid kommer. Og når jeg først er inne på Klipsch. har jo som sagt en Denon 2309 forsterker, som jeg antar vil bli alt for svak for disse høyttalerene. så må jo ha en effektforsterker som passer klipsch og denon. har lest litt og har forstått det slik at Denon er en ganske "lys" sur amp og at Klipsch er veldig lys i toppen. så da må jeg vel ha en "varm" effektforsterker til å gjøre jobben? må ikke koste mer enn 10 laken. husk at feeet bass,hip hop og en film og en serie i ny og ne er veldig viktig for meg trenger all den hjelp jeg kan få! Endret 11. januar 2009 av Migrene1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vil en SVS PCi 25-31 sub hjelpe bra på og få den bassen og trøkket jeg mangler? Ja, absolutt! Du kommer til å føle at du aldri mer kommer til å trenge mer bass, før du blir vant med det og vil ha mer. Har lest litt og har forstått det slik at Denon er en ganske "lys" sur amp og at Klipsch er veldig lys i toppen. så da må jeg vel ha en "varm" effektforsterker til å gjøre jobben? må ikke koste mer enn 10 laken. Vincent har fått mye skryt sammen med Klipsch. Vincent SP-331 kommer nok ikke til å skuffe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå