PSV Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde en dobbelulykke for ikke så veldig lenge siden da både mus og tastatur sluttet å fungere innenfor et veldig kort tidsrom. Hadde Razer Diamondback til mus, lurer på om det finnes noen oppdatert utgave av den. Jeg sitter og ser litt på Razer Deathadder, men syns den ser litt jalla ut så hadde satt pris på om noen som hadde prøvd den kunne fortelle litt. Eventuelt andre anbefalinger som er nytt og bra hadde vært fint. Er primært til gaming den skal brukes uansett, så helst ikke noe trådløse greier. Noen ganger frister det litt og bare fleske til med en ny Diamondback, men om noen har litt mer kjennskap kunne hjelpe hadde det vært flott. Hadde også Logitech diNovo Media Desktop 2.0 som tastatur (jeg ditchet tilhørende mus rimelig fort) før det merkelig nok ikke ville fungere mer. Det var riktignok trådløst og ikke helt optimalt til gaming, men fy satan så deilig det var å skrive på, hovedsaklig derfor jeg beholdt det. Om noen har anbefalinger som de kan komme med hadde det vært flott. Hadde hatt begge disse i ganske mange år, så uansett på tide med en utskiftning egentlig. Akkurat nå sitter jeg med et rosa tastatur, som ikke er helt til å skryte av, innlånt fra søsteren min og det er ikke heeelt optimalt for LAN-parties og lignende. Til mus bruker jeg en gammel microsoft mus, intellimouse optical eller noe slikt, liker den ikke så særlig godt. Kommer sannsynligvis til å bestille på mandag om jeg har fått god nok respons. Lenke til kommentar
Larsen95 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gjør som meg billig men bra utstyr kjøp microsoft intellimouse,explorer3,0 og tastatur: Zboardvell ja husker ikke versjon men bra tastatur fikk med 2 tastatur kan ta av tastturet å pakke det sammen å ta et annet i baggen HEH.... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Til mus kan du jo prøve ut Steelseries MMO gaming. Jeg vet du spiller wow og den er spesial laget for det Planer om å skaffe meg en selv snart. Den ligger på rundt 7-800kr Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Steelseries så jo bare vondt og jævelig ut. Har forsåvidt bestilt nå. Razer Tarantula og Razer Deathadder tror jeg det var, blir awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå