Erik den Raude Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, det er mye som -kan- skje i den uforutsigbare fremtid, enig. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjenner mange eksempler på lignende, gutt 17 - jente 13, gutt 18 - jente 14, gutt 19 - jente 15, for noen år siden, jente 14 - gutt 21... den siste er egentlig drøy, men alle disse har/hadde det fint selvom mange alltids ser litt rart på slike tilfeller. Men det skal vel også sies at jenta i faktisk alle disse ekseplene er mer moden for alderen enn gutten, men noe å stusse på er at i nesten alle ''4 år i mellom-tilfellene'' er det gutten som er eldst, vet ikke om noen hvor jenta er den eldste faktisk. Uansett er alle disse venner eller folk jeg kjenner, altså er det ikke akkurat uvanlig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hm, skal lure på hvordan folk hadde reagert om jenta var eldst og gutten yngst? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hm, skal lure på hvordan folk hadde reagert om jenta var eldst og gutten yngst? Ei jente på 18 som ble lag med en gutt på 14 år?? Oh lord... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde det vært dattera mi så hadde du blitt kjørt ut i skauen og fått grisebank. Med brekkjern og biljardkule i en sokk. second that... og hun blir vel tatt med på forkjellige ting som 14 åringer helst ikke skal være med på, som alkohol , dop, sex, osv. hun har jo netopp begynt på ungdomskolen og du kjører kanskje rundt i en bil som er DRIIIIIIIT kult.. ser slike tilfeller overalt. ( sier ikke at du gjør det, men tingene rundt deg , bil, alkohol, voksne venner, dop etc, gjør deg kul og hun vil være kul. ) men på en annen side så går det kanskje, og dere gifter dere... men som sagt, hadde ho vært mi datter hadde det blitt begravelse på deg ganske kjapt hvis litt bank ikke hadde hjulpet. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er selv 19 og benytter meg av 3 års reglen ;p selvom jeg egentlig syns 16 er litt i yngste laget for meg.. det blir liksom litt feil da jeg vet så mye mer om det voksne liv enn henne, selvom hun er lovlig betyr ikke det nødvendigvis tut og kjør. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde det vært dattera mi så hadde du blitt kjørt ut i skauen og fått grisebank. Med brekkjern og biljardkule i en sokk. second that... og hun blir vel tatt med på forkjellige ting som 14 åringer helst ikke skal være med på, som alkohol , dop, sex, osv. hun har jo netopp begynt på ungdomskolen og du kjører kanskje rundt i en bil som er DRIIIIIIIT kult.. ser slike tilfeller overalt. ( sier ikke at du gjør det, men tingene rundt deg , bil, alkohol, voksne venner, dop etc, gjør deg kul og hun vil være kul. ) men på en annen side så går det kanskje, og dere gifter dere... men som sagt, hadde ho vært mi datter hadde det blitt begravelse på deg ganske kjapt hvis litt bank ikke hadde hjulpet. Jada, alle 18-19 åringer holder på med, eller er i nærheten\har dop rundt seg? Hva faen for en logikk er det du sitter inne med da? Jeg er 18 selv og jeg har ALDRI vært i nærheten av dop, ei heller vennene mine. Så den der kan du bare legge på hylla med en gang. Og hvis du tror at 14 åringer ikke går på fest og drikker så er du jo helt bak mål. Er man forelska, så er man forelska. bare gå seint fram, respekter hennes grenser(hun har dem selv om det kanskje ikke synes) og respekter norsk lov. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 er vel ikke alle 14 åringer som går på fester er det vel? dop er normalt nå om dagen, ca 20 % av ungdom opptil 18 år har prøvd narkotiske stoffer, så vil si det er ganske utbredt.. , så å legge det på hylla er ikke aktuelt du snakker om logikk? en 18 åring gjør ting en 14 åring ikke burde gjøre.. ! vi vet vel alle hva som skjer bak kulissene ... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hm, skal lure på hvordan folk hadde reagert om jenta var eldst og gutten yngst? Ei jente på 18 som ble lag med en gutt på 14 år?? Oh lord... Okey, ser den Noe som alltids funker er ''Æ lover, ho sa ho va 16!'' xD Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) *dobbelpost, my bad* Endret 18. januar 2009 av IronMartin Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hm, skal lure på hvordan folk hadde reagert om jenta var eldst og gutten yngst? Helt ærlig..? Høres desperat ut : ) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vil ikke si det er så sykt, kommer vel egentlig ann på hvor moden den 14 år gamle jenta er. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er en gutt på 17 (18 om noen måneder) som er litt småforelska i en jente som nettopp er fylt 15. Selv om både jeg og kompisene mine mener at hun er meget moden for den alderen, er det altså nesten 3 års forskjell mellom oss. Jeg er bra sikker på at hun har lyst på meg, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå. Hadde det virkelig vært ok om vi hadde blitt sammen? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En kompis av meg som er 15 pulte kjæresten sin som bare var 12(!) ... Andre enn meg og de andre vennene mine som synes det? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En kompis av meg som er 15 pulte kjæresten sin som bare var 12(!) ... Andre enn meg og de andre vennene mine som synes det? Jeg kan si mye om det, men kan korte det ned til ekkelt og sjukt. Lenke til kommentar
tsoiland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Regelen er at din egen alder delt på to pluss seks er minstealder for partner. 18/2 + 6 = 15 Tough luck Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tror nok ikke de bruker den regelen i det norske rettsystemet. Når hun er 16 kan dere gjøre hva dere vil, om noe skal skje før det ville jeg snakket nøye med foreldrene hennes etter å ha vært sammen en stund. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bra at bare ikke er oss som synes det.. Men tørr ikke å ta det opp med han, for det er egentlig bare 1 av vennene mine som vet det, og han skulle egentlig ikke si det Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjør på, trådstarter, men vis ekstra respekt for henne og hennes grenser. Ikke bry deg om nazislampene i denne tråden som ikke klarer å argumentere fra annet enn følelsene, og at de synes "det er ekkelt!!1". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg