Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Altså dette er veldig enkelt folkens. Hvis man ser bort ifra hva samfunnet og venner synes. Om ein ser bort i frå samfunnet, hadde det vært heilt greitt å drepe andre menneskje. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Med fare for å gjenta meg selv; Forskjellene vil bli for store. Du vil bekymre deg for voksenproblemer mens hun sutrer over fjortisproblemene sine. Jeg ville klikket i vinkel om jeg hadde vært deg;) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det dukker opp sånne tråder til stadighet. Hadde dere vært eldre, og med eldre mener jeg at hun er minimum over 16 år, så hadde det helt sikkert vært greit. Litt uglesett, men greit. Når hun er 14(!!), så går det ikke. Da skal dere være rimelig bra match. Og uansett om dere faktisk ER bra match, så vil både venner og familie se ned på forholdet deres. Og du mener at sex ikke er noe å ta med i bildet? Visst er det det! Når du er 18 år, så klarer du ikke holde deg i 2 år til hun er 16. Ikke pokker. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det burde være uaktuelt. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du er joggu retarda som ikke får andre enn dumme skolepiker på 14 år.... At det ikke allerede har ringt en bjelle oppi huet ditt? Lenke til kommentar
Cindrellaxox Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 hmmmm.. jeg er selv blitt 15 i år , og han jeg er sammen med blir 18 . altså , jeg synes ikke det er noe stor aldersforskjell med 3-4 år egentlig . vist jenta er moden , voksen ol. og er man glad i noen , DA er man glad i noen , man kan ikke gjør noe med det .. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde du vært lillesøstra, dattera, kusina mi eller i noen som helst form for slekt/familie så hadde du hata meg av den enkle grunn at jeg hadde grisebanka typen din Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Hadde du vært lillesøstra, dattera, kusina mi eller i noen som helst form for slekt/familie så hadde du hata meg av den enkle grunn at jeg hadde grisebanka typen din Det hadde du ikke fordi du ikke hadde turt, og ihvertfall ikke hvis du synes han var en hyggelig type. For det andre er det bare idiotisk å gjøre det. Hvis det er noen du skal overbevise så må det i så fall være lillesøstra di. Det er egentlig noe du bare sier, men ikke noe du gjør. Endret 17. januar 2009 av Camlon Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er ekkelt, rett og slett. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde du vært lillesøstra, dattera, kusina mi eller i noen som helst form for slekt/familie så hadde du hata meg av den enkle grunn at jeg hadde grisebanka typen din Det hadde du ikke fordi du ikke hadde turt, og ihvertfall ikke hvis du synes han var en hyggelig type. For det andre er det bare idiotisk å gjøre det. Hvis det er noen du skal overbevise så må det i så fall være lillesøstra di. Det er egentlig noe du bare sier, men ikke noe du gjør. det er jo bare noe folk sier, trodde alle folk forsto det jeg, men tydligvis ikke Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 dersom de er glade i hverandre så skal jo det telle for det meste. er de glade i hverandre så vil gutten klare å holde ut 2 år til. 4år er jo helt normal aldersfoskjell,de fant hverandre bare tidlig og det er alt. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 når du er 14 år er du ikke mentalt ferdig utviklet.. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 På de fleste fjortenåringers nettbyprofiler står det "elszker X så mazze <3<3<3". Lurer på hvor dyptgående denne "kjærligheten" er. Det er jo en grunn til at ungdomsforhold stort sett ikke varer. Dette blir i mine øyne helt feil, og er på grensen til utnyttelse (dog, ingen regel uten unntak). Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 det er nok ikke kjærlighet tror jeg er vel mest spenningen og følelsen av populæritet og status... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noe slikt, heftige forelskelser i hvert fall, men knapt kjærlighet med stor K. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) når du er 14 år er du ikke mentalt ferdig utviklet.. Og når er man ferdig mentalt utvikla? Man kan vel ikke sette en alder på det, da alle utvikler seg i forskjellig tempo, dessuten blir man aldri mentalt ferdig utvikla, da dette din egen psyke vil alltid forandre seg litt over tid. Endret 17. januar 2009 av Ascubal Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fullt utviklet er man vel ikke før rundt 25-årsalderen. At det er individuelle forskjeller gjør ikke en 18åring og 14åring noen god match. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Fullt utviklet er man vel ikke før rundt 25-årsalderen. At det er individuelle forskjeller gjør ikke en 18åring og 14åring noen god match. noen er mer modne i hodet enn andre,mens andre blir aldri modne i hodet. slik er det bare,mennesker er forskjellige. Endret 17. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 En 14åring vil likevel ikke kunne være on par med en 18åring med mindre denne er mildt tilbakestående. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) En 14åring vil likevel ikke kunne være on par med en 18åring med mindre denne er mildt tilbakestående. de kan komme tilbake til hverandre senere i livet og da er det ikke noe galt med det. jeg vet for eksmepel ikke om den 15 år gamle jenta kommer til å bli min kone når jeg er 27år. er altså 20år for dem som lurer. Endret 17. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg