Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) de har 4år forskjell, det høres groteskt ut nå,men tenk; dersom de var 18 og 22år ville det vært normalt. 19 og 23 er normalt osv. 16 og 20 vil jeg si er absolutt minimum ved 4år forskjell. Endret 11. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) de har 4år forskjell, det høres groteskt ut nå,men tenk; dersom de var 18 og 22år ville det vært normalt. 19 og 23 er normalt osv. Også? Gjør det ikke noe bedre. Det er ikke det samme at all. Moren og faren til en kompis av meg er 60 og 70, det er ikke det samme som at to på 13 og 23 er sammen. edit: Det er ikke aldersforskjellen 4 år som er feil. Det er at jenta er 2 år under den seksuelle lavalder og gutten er myndig. Endret 11. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 selvsagt,selvsagt;) jeg bare tenkte på settingen, en 18åring som er klar for universitetet med en fjortis fra ungdomskolen Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har vært borti verre , der det har vært 21 og 15 . Så kan man jo spørre seg. Er det verre at en på 18 år har one night stand med ei på 14 år ? Istede for et forhold. Va er mest grotesk av det eller er det like jævlig. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Like disgusting mener jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Orsak, men om ein er 18 år og passar saman med ei fjorten år gammel jente, vil eg påstå ein er litt tett i pappen. Edit: Masse feil. Endret 11. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Mulig jeg suger balle i nynorsk, men hva mente du der? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Han mente at vist en jente på 14 år var sammen med en gutt på 18 år . Så må gutten på 18 år være ganske tett/full i pappen(hode) . Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Mulig jeg suger balle i nynorsk, men hva mente du der? Orsak, men om ein er 18 år og passar saman med ei fjorten år gammel jente, vil eg påstå ein er litt tett i pappen. Translate: Men om en er 18 år og passer sammen med en forjten år gammel jente, vil jeg påståe en er litt tetti pappen (hode) ---- Jeg vil si at det er en smule for mye Hadde deet vært 16 og 18 eller 16 og 19, så kanskje ja, det kunne man godtatt. Men 14 og 18 er mye selv om alle de 14/15 års jentene vil ha noen på en allderen fordi de er så kule Hvorfor bare ikke finne en som er litt yngre Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Aah, det var jo en mening i innlegget også. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde det vært datteren min, søsteren min, kusinen min whatver. Så hadde jeg satt en kimura på vedkommende attenåring og så choket han sakte. Det er uholdbart når en attenåring puler en på fjorten. Eller er sammen med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde det vært datteren min, søsteren min, kusinen min whatver. Så hadde jeg satt en kimura på vedkommende attenåring og så choket han sakte. Det er uholdbart når en attenåring puler en på fjorten. Eller er sammen med. Hun sa ikke at de skal ha samleie, men om det er normalt at de er sammen Men jeg mener også det du sier! Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Men , va vist dem kun var venner. Vi sir dem ble bestevenner. Er det greit at en gutt på 18 år blir det med ei jente på 14 år . Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er fortsatt ikke greit at en 18-åring er sammen med en 14-åring. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Men va er værst mellom. Vist det var en jente på 18 år som var med en gutt på 14 år ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da er jenta ei hore som er løsere enn pungen til faren. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Men , va vist dem kun var venner. Vi sir dem ble bestevenner. Er det greit at en gutt på 18 år blir det med ei jente på 14 år . Omtrent det same som om dei er i saman. (Except the fucking and kissing part) Endret 11. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 14-18 er litt vel drøyt synes jeg. Kjenner en som var sammen med ei på 14 når han var 18, og synes egentlig det virka som de hadde det greit, eneste er at det kanskje er litt flaut, ville aldri hatt dame på 14 selv . Synes det er litt værre når rånere plukker opp bimbofjortisser på shell ihvertfall... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 14-18 er litt vel drøyt synes jeg. Kjenner en som var sammen med ei på 14 når han var 18, og synes egentlig det virka som de hadde det greit, eneste er at det kanskje er litt flaut, ville aldri hatt dame på 14 selv . Synes det er litt værre når rånere plukker opp bimbofjortisser på shell ihvertfall... ja,det ser ikke helt greit ut,men de bimbo fjortisene på shell er de eneste rånerne klarer å imponere med sine rustne volvo 240'er. det kan tildels unnskyldes med at ingen av partene er noen direkte åndshøvdinger;P Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg syntes det blir litt feil akkurat det å være sammen når man er 14 og 18. fordi det er rett og slett for stor forskjell mellom modninghet stadiet. (sikkert feil formulert). Når du sier at dere vil være sammen uten the fucking part, så syntes jeg det kunne vært like bra å være venner. Hvis jeg hadde vært faren til den jenta vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort, men hadde nok reagert på samme måte som en del andre her sier hvis dere hadde vært sammen. jeg syntes altså det er best å være venner. dere kan vel prøve det i et år kanskje to, da blir dere bedre kjent, pluss at hun blir myndig. Jeg lurer litt på om dette spørsmålet fra TS er et problem han er oppi, eller om det er mer objektivt (sikkert feil ord..) det kan jo også være at hun bare er ute etter å få en bitch som kan kjøpe alko til hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg