Gjest Guest_gjest_* Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ok. Saken har seg sånn at; er det mulig for en 14 år gammel jente å være sammen med en 18 år gammel gutt uten att dette blir sett på med "ugleøyne" ?Spør ikke om det er rett, men om det kan være rett i beste fall... Ikke svar viss du ikke har noe fornuftig å si.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er brutalt/ekstremt i mine øyne og du vet vel det er ulovlig seksuelt? Finner du ingen rundt din egen alder da? :/ Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er mulig, men ikke uten ugleøyner fra største delen av samfunnet. Hun er 2 år unna seksuell lavalder og du er myndig. Synes selv det er en altfor stor aldersforskjell, hvertfall når man er under 20. Det er etter den norske lov både galt og ulovlig, foreldre har en tendens til å få jenter på den alderen som har hatt eldre kjærester til å innrømme seksuell omgang og dermed anmelde kjæresten for voldtekt. Sett det flere ganger selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser dere begge tenker seksuelt med en gang, men tenk dere en uerfaren 18. åring og en moden 14 åring i et forhold, og hold sex ute av bildet denne gangen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har verre eksempler på en 18 åring, som prøvde seg på en 11 åring (sykt, and I know it) Men synes det er litt ungt dette også, bruk en tre års regel du Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fyfy, til jenta er 16, etterpå er det bare tut og kjør. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde det vært dattera mi så hadde du blitt kjørt ut i skauen og fått grisebank. Med brekkjern og biljardkule i en sokk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det hadde blitt juling ja. Big time. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan ikke se for meg at foreldrene til jenta blir fornøyd når ho drar hjem en gutt på 18. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det går helt fint så lenge du er 'snill' (mangel på bedre ord) med henne. Kjenner tre jenter som har kjærester på 18 år som alle har det fint. Hvordan foreldrene til hun du mener i din post blir å takle det er en annen sak tho. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvor gamle er de? 14? 34? 12? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hadde det vært dattera mi så hadde du blitt kjørt ut i skauen og fått grisebank. Med brekkjern og biljardkule i en sokk. ja,kanskje ikke like ekstremt som deg,men jeg hadde latt den slampen få høre nøyaktig hva jeg synes. en kamerat ble sammen med en 14 år gammel jente rett før ha fylte 18 år, oss andre i gjengen synes ikke noe om dette og prøvde å vende han mot noen eldre. de fungerte som et par til en viss grad til en viss tid,før det hele sprakk. 2-3mnd varte det. det som sjokket meg mest var at jentas foreldre ikke virket å bry seg om at de hadde et forhold. Endret 11. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvor gamle er de? 14? 34? 12? De er alle 14. Glemte å skrive det i posten.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva er det som har "feilet" når de 18-åringene går etter "minors" på 14 år? Klarer de ikke å finne noen jevngamle? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvor gamle er de? 14? 34? 12? De er alle 14. Glemte å skrive det i posten.. Ekkelt! Hadde en av dise vert min datter hadde vedkommende type fått seg en omgang! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva er det som har "feilet" når de 18-åringene går etter "minors" på 14 år? Klarer de ikke å finne noen jevngamle? Jeg har min teori at de som går etter så unge enten har et meget dårlig rykte hos sine jevngamle, eller at de rett og slett ikke får tak i noen i egen alder og tar fjortiser pågrunn av at de er desperate. Lenke til kommentar
leech Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er dritt ekkelt. Få deg noen på din egen alder, og hvis du ikke gjør det, så vent til du får det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde min datter på 14 dratt med seg en fyr på 18, skulle jeg nok tatt en prat med han først. Om han ikke var høyst ydmyk og lett å ha med å gjøre hadde det blitt verre metoder. Min søster var 15 i sommer og sammen med en slask på 18. Jeg merka det bobla i meg hver gang han bare svarte "halla" og gikk når mamma eller pappa prøvde å starte en samtale med han. Nå har han skjerpa seg litt, og søstern min har blitt 16, men jeg syns det fortsatt er litt drøyt. Han sitter tross alt og drikker og røyker inne på rommet hennes osv. Hadde jeg vært pappa hadde jeg pælma han på dør Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er 15 og 19 noe bedre da? Kjenner et par på denne alderen, de virker til og ha det fint. Foreldene til dem begge synes dette går greit, da de har snakket mye om det osv. Og de har vært sammen i 6 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg