megaray Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hei ! Håper noen kan hjelpe meg med et litt kjedelig problem ........... Min Outlook EXPRESS viser ikke riktig tid på sendte og mottatte Emailer i Windows 2000, Dette er litt kjedelig da jeg er avhenig av riktig tid på Emailene mine. Et ekesempel er at jeg mottar en Email kl. 2100 på kvelden mens i Oulook Express står det 09.47 osv. osv. Håper noen der ute kan hjelpe - TAKK ! Raymond Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Mulig jeg er på viddene nå, men ; -har du stilt inn riktig tid i Windows? -Blir mailene sendt fra en annen tidssone? -Har du stilt Windows/Outlook til å vise 24 timers klokke og ikke 12? -Andre innstillinger som kan påvirke tiden? Sjekk dette... hvis dette ikke virker, har jeg ikke peil. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er ikke helt sikker hvordan det funker med POP3, men sannsyneligvis er klokka stillt feil på mailserveren din. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kanskje du har en mailserver i USA? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kanskje du har en mailserver i USA? Jeg har mailserver i USA, men jeg får allikevel norske tider på mail jeg mottar (bruker også Outlook Express). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå