The King Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Holder på med en sjenert jente, hun viser initiativ, men som oftest er det jeg som må starte samtalen... står litt fast siden hun gir så lite av seg, men jeg vet at hun er keen på meg. Jeg er bare keen på å holde på videre og ikke dette av lasset når hun er sjenert... Noen gode råd for å få det til å fungere videre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du må nesten bare fortsette å ta initiativet. Kan fungere helt fint det. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
bloodben Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du må ta initativet all the time. Om hun er sjenert og du ikke tar noe som helst form for initiativ så kommer dere ingen vei. Ikke gjør samme tabben som meg. Lenke til kommentar
The King Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Føler jeg blir litt for ehm... "klengete", hun stiller alltid spørsmål tilbake, vi har rota sammen osv... mend et har alltid vært jeg som har tatt initiativet, men jeg bare kjører på... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kjør på! Få så mye morro du klarer med henne Lenke til kommentar
bloodben Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Føler jeg blir litt for ehm... "klengete", hun stiller alltid spørsmål tilbake, vi har rota sammen osv... mend et har alltid vært jeg som har tatt initiativet, men jeg bare kjører på... Du kan godt spørre henne om hvordan tingene ligger ann. Om ho synst du går for fort frem o.l Bare å fortsette.. visst det er noe hun missliker så sier hun helt sikkert ifra. Lenke til kommentar
The King Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Finner ut av det med tiden, men tror ikke jeg kommer til å prate med henne, liker heller hint. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er utrolig sjenert og hvis fyren tar mye initativ er det et stort pluss. Så jeg stemmer for at du fortsetter slik du gjør nå, så finner du tidsnok ut om hun trekker seg litt tilbake eller ikke liker det Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Holder på med en sjenert jente, hun viser initiativ, men som oftest er det jeg som må starte samtalen... står litt fast siden hun gir så lite av seg, men jeg vet at hun er keen på meg. Jeg er bare keen på å holde på videre og ikke dette av lasset når hun er sjenert... Noen gode råd for å få det til å fungere videre? Jeg mener at det er en stor forskjell med å være sjenert og det at dere har problemer med å prate sammen. Uansett om hun er sjenert eller ikke bør praten gå av seg selv, eller kommer det å bli ganske ubehagelig og enda mer senere i forholdet. Det skal ikke være ubehagelig når dere er sammen. At hun er sjenert ved at hun ikke tør å kontakte deg, eller ta hånden din eller at hun ikke tør å komme bort til deg er noe annet og her bør du vise initiativ og bare forsette å være "klengete". Lenke til kommentar
The King Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Skjønner, hun utnytter enhver situasjon til å ha en samtale med meg, men det er alltid jeg som må starte den. Ett eksempel er når jeg klarte sende en melding til feil person som var henne, skulle til bestekompisen min, så startet hun en samtale og kjørte den fult ut. Men hun tar aldri 1. initiativet til en samtale, hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hvis man er sjenert og i tillegg forelsket er det ikke alltid like lett å være sprudlene og flink til å holde en samtale gående, det kommer jo litt an på personen, men jeg ville ikke fordømt et forhold bare fordi praten går litt tregt. Slikt kan gå seg til når man blir litt mer avslappet og trygg. Endret 11. januar 2009 av Capria Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sant, men det som ofte er grunnen til at det skjer er mangel på like interesser. Hvis du snakker om et emne jeg synes er gørrkjedelig vil jeg bare gi en liten kommentar og ikke følge opp. Når man har få samtaleemner og brukt opp alle om livshistorier, interesser, familie/venner, og fremtidsplaner vil man lett ha lite å si. Er det dette som er problemet er det umulig å løse. Heldigvis er det også mulig at man må bare bli litt mer avslappet og da kan det løses. Enig at man ikke skal fordømme, men være obs. Jeg har slått meg vrang på det der og det ble veldig pinlig fordi vi snakket nesten ikke sammen. Lenke til kommentar
The King Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Vi har mange like interesser, men det virker som hun holder igjen noe... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Starten av mitt forrige forhold var slik Hun kom på besøk å satt seg i den andre sofaen feks Men man vet at hun har lyst å klynge så jeg brukte bare å si ''Feil sofa'' Gikk seg fint til etterhvert Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vi har mange like interesser, men det virker som hun holder igjen noe... Spansk, for eksempel? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette ordner seg vis du fortsetter. Er sjenert selv og jeg vet hvordan det er... -Gutt Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ''To lead, is what a man do'' Å styre samtalen er en atraktiv egenskap--- Noe du også kan si; DU!, har du mista tunga? Vet du hva? Jeg trur det. Få SE tunga di nuh?! Etterpå kan du erte henne for at hu geipa til deg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå