Twinflower Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har aldri laget noe anstendig banner før. Selve bildet er jeg egentlig blitt fornøyd med, med mindre dere har store motforestillinger. Det er altså banneret til en webside jeg holder på å lage for fallskjermklubben min. På banneret skal det helst stå Føniks Fallskjermklubb. Hvor teksten skal stå, hvordan den blir "oppdelt", formattert, font osv osv har jeg ingen greie på. Jeg har prøvd 10-20 ganger selv med alt fra liten sak i hjørnet til noe totalt dominerende, men det ser helt amatørmessig apete ut uansett. Om dere har noen forslag til meg så er det bare å skrike løs. Dere trenger altså ikke å lage eksempler til meg (selv om jeg ikke kommer til å bli sint om dere gjør det), men noen tips og innspill er jeg veldig takknemlig for. Link til side: (mind you, jeg er midt i CSS-ombygging, så spesielt marginer og tekst er ikke ferdig formattert, i tilfelle noen skulle påpeke dette) http://foniks.bluescape.org/ http://foniks.bluescape.org/banner.jpg Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 nada granada? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har ikke veldig god peiling på bannere, men jeg ville plassert teksten i det åpne feltet øverst til høyre. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har ikke veldig god peiling på bannere, men jeg ville plassert teksten i det åpne feltet øverst til høyre. Ja, det er dit mine øyner også trekker. Også et slogan nederst i høyre hjørne Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 la være å sette det på. siden ser ryddig ut som den er nå, og text på banneret vil bare ødelegge. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Skal innrømme at jeg har tenkt tanken selv, men det ser jo straks ut som en mye bedre idé når det er noen andre som foreslår det Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 du har ikke en logo til klubben da? som du kan bruke på høyre side Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Laget en logo jeg, for å vise hva jeg tenker. du ville vell egentli berre ha forslag til tekstplassering, men slik går det når man kjeder seg Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Vi har faktisk en logo, men jeg synes den er totalt ræva Den du laget var faktisk skikkelig bra. Fikk også et helt nytt grafisk design på siden i går av en bekjent som er grafiker, så jeg kommer til å bruke en ukes tid på å bygge den om, og jeg skal prøve å få med den logoen din, om det er greit for deg. Dessuten må jeg kanskje ha en prat med styret i klubben også ^^ Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bruk den viss du vil Har du bilde av logoen dere bruker i dag? var litt nysjerrig på hvordan den ser ut Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 jeg fant bare en lowres på nettet: http://www.nak.no/fallskjerm/html/klubber/logo/foeniks.gif Det står 1985 over, og fallskjermklubb under. Som du sikkert ser, så har den fremdeles et 1985-preg Her er forresten den nye layouten jeg kommer til å gå over til Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser bra ut det var litt vanskeli å se hva logoen var, sikkert for at det var lowres versjon. Men som sakt, viss du vil bruke logoen så versjego Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skikkelig stilig logo, avalaker! Stilig side også, forresten, Twinflower. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ser bra ut det var litt vanskeli å se hva logoen var, sikkert for at det var lowres versjon. Men som sakt, viss du vil bruke logoen så versjego Tusen takk, det er svært generøst av deg Har du en slags kildefil? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Her er 3 ulike logoer Orginalen, en i svart og en i hvit (alt ettersom hva bakgrunn du skal ha den på) Lykke til logo.pdf logosvart.pdf logohvit.pdf Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 you are spoiling me! Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg digger det bildet du bruker, men jeg tror det hadde blitt enda bedre hvis du hadde tatt vekk den svarte tingen nederst til høyre, den trekker liksom fokus litt bort fra det som skal være fokus. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Føler at tomrommet til høyre for selve skriften kunne ha blitt brukt til noe. Ellers er det en veldig god idé. Endret 24. januar 2009 av Locomotiv Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Takk for inputs, gutter. Den tingen til høyre er faktisk en hjelm til en av de andre hopperene i formasjonen. Jeg kan godt manipulere litt mer med bildet, men jeg skal innrømme at jeg likte måten logoen og det svarte feltet ikke er helt på enden. edit: nå har jeg fått hjelmen ut av bildet og erstattet med litt frisk, norsk natur For dere som er nysgjerrige, så er hele versjonen av bildet her: Endret 24. januar 2009 av Twinflower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå