Blåbær Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Skal du ha en krem så bruk krem med aloe vera da det kjøler ned kroppen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tar betakarotenpiller hver dag kombinert med nattlys forte, og solarium én gang i uka, i 25 min. Etter ferien spurte folk om jeg hadde vært i syden Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg tar betakarotenpiller hver dag kombinert med nattlys forte, og solarium én gang i uka, i 25 min. Etter ferien spurte folk om jeg hadde vært i syden Denne betakaroten-pillen... Kan du si litt mer om den? Risikofri? (er skeptisk til piller) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis man ønsker å beholde fargen, hvor mye sol er nødvendig ukentlig (med utgangspunkt i en typisk lys hudtype)? Og er det bedre å ta korte, men flere turer i solariumet enn lange, og få? Lenke til kommentar
jarah Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 dicktator: Anbefaler deg og lese i den store solariumtråden som finnes her på forumet! MYE mer detaljert, lotioner osv. Lenke til kommentar
Samuel00 Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 du burde dra til et varmt og solfylt sted. (som spania eller hawaii) så må du bruke solkrem og solfaktor (for og ikke bli for brun) synes i hvertfall jeg da ;-) Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Bruk penger og dra til Spania, Kroatia, Hawaii og mange andre steder i verden. Noe annet enn Norge. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Jesus fucking christ... 5 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 11. januar 2009 - 03:16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg