Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i opptatt jente, noen gang gå over?

Gjest Deprimert og alene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Run and never look back.

Nettopp hva jeg forbereder om dagen etter min dramatikk. Jeg har ingen sjanse til å komme til hektene igjen mens jeg fremdeles bor her, mye grunnet sosial angst for å møte noen fra den gamle gjengen ute siden det vekker så mye underliggende følelser og annet faenskap.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg og har vært forelsket i ei som er dritforelsket i noen andre =/, Vi er gode venner :), Men jeg vill så mye mer en bare vær venn med hunn, det slo opp, og har bynt på igjenn nå , og hun er dritforelsket i han..

Jeg hører bare på trist/sørge musikk (Papa Roach - Scars) og trener så krafti jeg kan (armhevinger/ sit ups) å hopper, for å få ut angresjonen for jeg vet det ikke kommer til å skje noe ut av det xD :/

Lenke til kommentar

Jeg har vært i PRESIS samme posisjon.

Bare for guds skyld IKKE gi opp. Fortsett og kjempe, og VIS at du liker jenta.

Når jeg ble kjent med jenta, hadde hun type. Men det stoppet ikke følelsene mine. Det tærte på, og jeg ble ofte deppa og lei og bynte og innse at jeg ikke hadde sjangs. Men følelsene var så sterke, at jeg ga ikke opp. Og det er jeg utrolig glad for idag, fordi for litt over 1 mndt siden gjorde jenta det slutt med typen, til fordel for meg. Dette var såklart ingen stor hit hos han, men det dreit jeg i. Der må du selvsagt vurdere selv, om du har så sterke følelser for jenta som jeg hadde, at du er villig til og miste en venn eller to. Jeg personlig, kjente ikke typen.

Poenget mitt er at du må ALDRI gi opp! Uansett.. Vis OFTE at du liker jenta. Vær deg selv, og prat med hun. Prat om alt. Ha øyekontakt, og slå på sjarmen så går det nok bra!

Lykke til!

Lenke til kommentar

En ting jeg bare lurer på:

Hvor hardt har du prøvd(jeg mener, virkelig prøvd!) å gi slipp på henne og komme deg videre?

Deretter:

Jeg vet det er vanskelig, og det faktumet at du har hatt følelser for jenta i 1 år gjør ikke saken akkurat bedre. Men, jeg tror det beste egentlig bare er å innse at slaget er tapt. Hun er sammen med en annen(bro's over hoe's) og når du faller inn under kategorien "venn" hos ei jente, så er du, om ikke fortapt, tatt en stor bit av en sandwich laget av dritt!

Og. når du har kjent jenta såpass lenge og sikkert vært mye sammen med henne, så skal det MYE til å plutselig skifte image og væremåte ovenfor henne slik at hun vil like deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...