2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hei! Er så irriterende å legge inn sanger på mobilen med all slags informasjon. Det være genre, albumnavn osv. Derfor tok jeg å merket all musikken min -> høgreklikket -> Egenskaper -> Detaljer -> "Remove properties and Personal information" (helt nederst) -> huket at for "Remove the following properties from this files" -> huket av for Rating, Comments, Artist, Album, Year, # og Genre. Se bilde under. Men nå er det noen av lydfilene som ikke vil la seg avspille. Kan dette være fordi de som har lagt ut disse sangene, har laget en slags "Copyright" på sangene, og at sangene derfor ikke vil virke når jeg fjerner alle detaljer om filen? Endret 11. januar 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 om det er windows 7 så tror jeg at jeg leste at det var en bug ja Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Bugen det snakkes om i Windows 7 er vel det at Windows Media Player "kapper" vekk deler av mp3-filer. Men for det første spiller jeg av musikken med VLC og for det andre har jeg installert hotfixen fra Microsoft. Så med mindre jeg har oversett noe, så skal ikke dette være problemet. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) http://www.neowin.net/news/main/09/01/05/w...rrupt-your-mp3s Var den jeg tenkte på, men ser den er hotfixa ja Endret 11. januar 2009 av Pansergnom Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Aha, var ikke klar over at problemet gjaldt ved redigering i filutforsker også. Har backup av musikken på den eksterne harddisken, så får vel ta den med til min andre maskin med XP, fjerne filinformasjonen, og deretter kopiere musikken inn i Windows 7 igjen og se om det løser problemet Thank you. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Til informasjon: Disse filene som nå er blitt korrupte og ikke kan avspilles med f.eks. VLC, kan fint spilles med Windows Media Player av en eller annen merkelig grunn. Jaja, dette rettes vel opp i ved hjelp av en update - senest til release Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 om det er windows 7 så tror jeg at jeg leste at det var en bug ja Kjennt bug med windows7 ja. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå