asdfasd Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg bestilte en del varer ca . kl 15.00 i dag (fredag) og har forsatt (09.00) Lørdag, ikke fått noen ordrebekreftelse fra komplett, ikke e-mail eller på kontoen på komplett. Noen som har opplevd det samme? Sist jeg bestilte tok det sekundet for jeg fikk mailen. sentde mail i går (jobber de forresten i dag?) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 mulig de har problemer med et eller annet.. får du den ikke om en dag ell no får du kontakte dem.. å det er vel bare søndag de ikke jobber.. tror de jobber i morra Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 har tatt meg mange timer... patience my frien Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg skulle bestille an gang fra komplett...fikk ikke ordrebekreftelse, bestillte en gang til, da kom plutselig begge to bestillingene inn...grunnen til at den første bestillingen ikke ble bekrefta med en gang var fordi komplett.no hadde noen problemer med serverene sine. Det jeg måtte gjøre var å bare hente den ene pakken, og så si til postkontoret at de skulle sende den andre tilbake...det gikk fint, trenkte ikke å betale noe Bare bestill en gang til du...det gjør ikke noe om du får to bestillinger...du gjør bare slik jeg gjorde Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg skulle bestille an gang fra komplett...fikk ikke ordrebekreftelse, bestillte en gang til, da kom plutselig begge to bestillingene inn...grunnen til at den første bestillingen ikke ble bekrefta med en gang var fordi komplett.no hadde noen problemer med serverene sine. Det jeg måtte gjøre var å bare hente den ene pakken, og så si til postkontoret at de skulle sende den andre tilbake...det gikk fint, trenkte ikke å betale noe Bare bestill en gang til du...det gjør ikke noe om du får to bestillinger...du gjør bare slik jeg gjorde Eller IKKE(!!!!) bestill en gang til, men gå inn på kontoen og SJEKK om ordren er registrert. Det er liksom mye lurere... Hvis den er der, så er det jo et tydelig tegn på at mailserveren er litt shakey. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 skader sikkert ikke å vente litt heller men du kan alltids sjekke på konton din om det er registrert der Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Sjekket kontoen, ikke noe svar, bare en gammel ordre. Men i etterkant kom jeg på noe litt rart noe, du vet når du er ferdig med å bestille varer og slikt og trykker på "Fullfør" etter det skal det komme en side med ordre nummer og "takk for at du bestilte hos oss" eller noe sånt. Men så vidt jeg husker kom det ikke noe slikt på meg, jeg trykket på "Fullfør" så ble jeg sendt direkte til kompletts hovedsiden igjen. Gjorde meg ikke noen videre tanker om det. Har jeg rett? Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Kom på en ting nå: Går det ikke an å slette ordrene fra kontoen på komplett? Husker at det var en knapp eller link eller noe som kunne brukes før orderen var sendt. Er dette riktig? Lenke til kommentar
que Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mener du kan slette orderen helt til den får status "plukkliste". Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Mener du kan slette orderen helt til den får status "plukkliste". Dette stemmer. Anbefaler en telefon til Komplett, så får du vite om ordren din er registrert eller ikke. Så slipper du dobbel registrering hvis du legger inn på nytt. Mener vel at telefonen kanskje skulle vært prøvd før en panikk/fortvilelses-tråd ble startet på forumet... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg bestillte noe fra mpx, har ikke fått ikke ordrebekreftelse selv om varen er kommet fram!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå