TMB Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har erfaring med denne? Koster 1465,- på Meeter.no noe som er sinnsykt billig. Blir 1594,- med frakt! 22" og full HD. Ser bra ut, har lest en del reviews på nettet og alle er positive. Er dette et godt kjøp? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg har e2200hd, av en eller annen grunn er fargene litt smurte på dvi, men ikke på hdmi :S ellers er det en helt grei skjerm Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Kjapt spm, det er vel en T2200Hd jeg får, ikke en T2200HDa? o_O Begge står jo i produktbeskrivelsen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Da har jeg bestilt skjermen Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da har jeg fått meg E2200HD (DVI/HDMI/VGA). Ufattelig bra skjerm til 1500 spenn (papyrus.no pris for en uke siden). Eneste negative var at jeg ikke fant ut hvordan man fjerner den ene halvdelen av foten som er festet bak skjermen. Har hengt den på et veggfeste nemlig Noen som vet om det er mulig? Er nok samme fottype på alle versjoner av denne skjermen vil jeg tro. Er ikke noe krise da jeg har en skjerm under denne igjen som dekker "innsyn" til foten, men hadde vært kjekt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå