Soildor Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hei eg scannet pc'n og fekk opp at eg hadde ein hidden driver..? nokon som vet kva det er ? om det er skadeleg osv Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 klarer du å legge ut et bilde av feilmeldingen? Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 klarer du å legge ut et bilde av feilmeldingen? har ikke fått den nå fekk den for nokon veke siden vet du kva det er eller?:S Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 vanskelig å si når du ikke kan vise til noe spesifikk Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 vanskelig å si når du ikke kan vise til noe spesifikk ok scanner nå so skal eg skrive her i forummet i morgen tidleg ( legge ved eit bilete) ^^ håper det kan hjelpe Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 den drivern er et virus som skal bort. sjekk om AVG greier og fjerne den hvis ikke si ifra Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Nei AVG svikta :/ Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg er overhodet ikke fan av avg, men det er no min smak. trykk på signaturen til Submit (hæ? virus sa du) og følg veiledningen der Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg er overhodet ikke fan av avg, men det er no min smak. trykk på signaturen til Submit (hæ? virus sa du) og følg veiledningen der Det er nok det du må gjøre ja. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Last ned Avenger Kopiere fet tekst,start avenger lim tekst inn i "input script here" Trykk på execute knappen. Files to delete: c:\windows\system32\drivers\avqupafd.sys Scann igjen med avg. Det er anbefalt som postet over her og kjøre igjennom veiledningen,for og være sikker på og få bort alt grums. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Last ned AvengerKopiere fet tekst,start avenger lim tekst inn i "input script here" Trykk på execute knappen. Files to delete: c:\windows\system32\drivers\avqupafd.sys Scann igjen med avg. Det er anbefalt som postet over her og kjøre igjennom veiledningen,for og være sikker på og få bort alt grums. tror det ikke funket :/ Logfile of The Avenger Version 2.0, © by Swandog46 http://swandog46.geekstogo.com Platform: Windows Vista ******************* Script file opened successfully. Script file read successfully. Backups directory opened successfully at C:\Avenger ******************* Beginning to process script file: Rootkit scan active. No rootkits found! Error: file "c:\windows\system32\drivers\avqupafd.sys" not found! Deletion of file "c:\windows\system32\drivers\avqupafd.sys" failed! Status: 0xc0000034 (STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND) --> the object does not exist Completed script processing. ******************* Finished! Terminate. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 BTW jeg har jort combifix tråden og det men den er der fortsatt :/ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du må poste de logger som det det blir spurt om i veiledningen. Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Du må poste de logger som det det blir spurt om i veiledningen. mener ? :S Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 se punkt 3 i veiledningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå