Gå til innhold

Problemer med installasjon av Vista.

Anbefalte innlegg

I dag tidlig bestemte jeg meg for å ta en liten oppryddning på den stasjonære pcen min. Har hatt Vista installert på pcen siden siden jeg kjøpte den. Men bestemte meg nå bestemt meg for å innstalere XP på den. Jeg formaterte så pcen ved å sette inn XP CDen fra oppstart. Men så snart jeg skulle starte installasjonen var ikke harddisken motagelig for XP cden. Jeg vet at CDen skal fungere siden jeg brukte den på bærbaren min for ett par dager siden.

Men siden dette ikke fungerte bestemte jeg meg installere Vista, slik det opprinnelig hadde vært. Det gikk helt greit helt fram til installasjonen startet da følgende feil melding kom opp:

"Installasjonen ble avbrutt, Endringer som ble gjort på datamaskinen under installasjonsprosessen vil ikke bli lagret"

Litt nedenfor står dette:

"Installasjonsprogrammet kan ikke initalisere distrubusjonsmotoren på nytt. Start installasjonen på nytt for å nstallere Windows"

Har allerede prøvd å starte Installasjoen på nytt flere ganger. Men samme problem oppstår fortsatt. Så jeg håper på hjelp fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...