OscarMike1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har en 7650, og vil gjerne overføre meldinger o.l over på pc'en, og bilder o.l in på mobilen. Saken er at jeg ikke har så veldig lyst til å investere i bluetooth, tror ikke det er verdt pengene. (Ikke kom med masse argumenter mot dette, jeg har tenkt litt over det). Noen som vet om en program / kabeloppsett som gjør meg i stand til dette? Via usb'en eller noe? Takk for svar Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hmm. Hvis du mener det ikke er verdt pengene er du gniten... Hvis du har et MSI hovedkort som er klargjort for bluetooth, så slipper du unna med 200 kr, for denne (det er den jeg har). Ellers kan du kjøpe en av disse, litt penere og hendigere USB bluetooth adapterene: Denne eller denne. De er litt dyrere. Til sammenligning koster en datakabel kr 500, og det er utrolig mye mer bal å koble opp. Infrarød adapter koster vel omtrent like masse som bluetooth - men til gjengjeld får du enormt treg overføring, og du må legge mobilen i fra deg ved PC-en mens du overfører. Hadde jeg vært deg ville jeg vurdert bluetooth en gang til - nøye. Det er det klart mest praktiske alternativet (og du kan jo styre winamp fra mobilen din, eller styre mobilen fra PC-en - og dermed skrive meldinger med keyboard... :wink: ) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Mulig du har rett - det har tidligere vært mer "vanlig" med kabel, trodde at det systemet var litt mer gjennomkjørt og brukervennlig. Er det masse mekking med pc'en? Er ikke noe datageni som sitter her.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Er kanskje bittelitt vanskelig å sette opp greien, men når det er ferdiginstaller, og du har fått satt opp alt er det bare et klikk som skal til for å koble de sammen. Men i MSI sine produkter er det med en sånn veiviser, så jeg tror ikke det skal bli noe problem å få til. Hvis du støter på problemer er det jo bare å poste i forumet på hardware.no, så får du hjelp. En ting som er flott med bluetooth er at du kan sitte foren PC-en med telefonen i lommen. Hvis du finner et bilde eller en tekst fil på pc'en du har lyst å ha innpå mobilen, er det bare å høyreklikke på den, send to -> bluetooth, så ligger den på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå