Gå til innhold

MAX PAYNE og Win XP


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å kjøre MAX PAYNE på en maskin med XP. Ytelsesmessig skal ikke HW være noe probem. Spillet er i utgangspunktet ikke beregnet for XP, men det går fint hos naboen. Vi blir kastet ut når spillet begynner å loade. Trening og intro fungerer fint. Drivere og DirectX er oppdatert.

Er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Patcher blir gitt ut etter spillet har blitt lansert og retter opp problemer som man ikke har fått løst før utgivelse eller som dukker opp etter lansering. Jeg vet ikke nøyaktig hva patchene til Max Payne gjør, men du kan laste ned ver. 1.05 her:

 

http://www.3drealms.com/max/downloads.html

 

~5 mb, skulle vel være innenfor rekkevidde dersom du virkelig har lyst til å spille :D

 

Last ned og installer!

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å laste ned patchen ettersom du kommer til å slippe et par ting hvis du gjør det. ;) En annen ting hvis patching ikke funker (pleier som regel å funke) så burde du stikke over til www.maxpayneheadquarters.com og spøre om hjelp der. De fleste der hjelper deg nok.

Lenke til kommentar
Som folk sier her så MÅ du patche for å få det til å funke med Win XP. Hadde samme problemet selv da jeg spilte igjennom det for en god stud siden. Fett spill BTW!

Bullshit ! :x

 

Jeg har spilt Max payne på XP uten noe patch :yes:

Har aldri lastet ned noen patch, har installert det på pc'en min opptil flere ganger og hos kamerater ( alle med xp )

Lenke til kommentar
Bare for og si d d er bare og DRITE i og få d til og funke har brukt timer til og finne patcher og annet KØDD bare og legge inn 98 som jeg har gjort og d FUNKA med en gang jippi så nå har jeg 98 på c og xp på d da kan du velge hva du ska starte i når du starter maskinen d er DIGG :D  :D

 

Makan til useriøst svar....

"Nei, ikke legg inn patchen, legg inn Windows istedet".

1.05 patchen til Max Payne fungerer utmerket i Windows XP, så hvis du har "brukt timer til å finne patcher" så har du gjort en utrolig dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...