Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anmerkninger. Teite, morsomme, unødvenige++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk noen helt idiotiske i det siste. Blir så sur av å tenke på det.

Det var noen ellever som hadde satt en kartong med vann på døra inn til klasserommet slik at da læreren åpnet døren ble hun våt. Hun latet som hun ikke var sur men hun var naturligvis det. Jeg sitter forran med 4 andre gutter (som også har plassene sine der). 3 av oss (inkludert meg) er litt halveis bøllete. Jeg er ikke egentlig bølle men jeg har fått et stempel på det. 3 av oss får annmerkning mens han 4. får det ikke. Vi sa at: Det er bedre at 10 skyldige går fri enn at én uskyldig blir dømt, det står i boka! Hun sa noe piss om at vi var medskyldige eller noe sånt, selv om alle sammen hadde samarbeidet!! Helt koko.

I for i gårs kastet noen papirfly på meg. Hun snudde seg å sa: Hvem av dere 3 kastet det !? Vi sa det ikke var noen av oss, og lurte på hvorfor det ikke kunne være han 4. som kastet det? Da sa hun: Ikke spill dumme, jeg vet det ikke var han. En av dere lyver tydeligvis. Jeg hadde lyst til å drepe hun. Jeg sa at: Hvis jeg kastet det hadde jeg ikke hatt det i hånden da din jævla dust! Da fikk jeg annmerkning for å ha bannet, for å ha bannet til lærer, for å ha kastet papirfly og for bråking.

Litt senere kom hun bort til oss og sa lavt: Det ble sølt masse lim på sløyden i dag, og jeg vet at én i dette klasserommet lyver, samtidig som hun kikket på oss.

Jeg har seriøst lyst til å sende henne til Thailand.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Fikk noen helt idiotiske i det siste. Blir så sur av å tenke på det.

Det var noen ellever som hadde satt en kartong med vann på døra inn til klasserommet slik at da læreren åpnet døren ble hun våt. Hun latet som hun ikke var sur men hun var naturligvis det. Jeg sitter forran med 4 andre gutter (som også har plassene sine der). 3 av oss (inkludert meg) er litt halveis bøllete. Jeg er ikke egentlig bølle men jeg har fått et stempel på det. 3 av oss får annmerkning mens han 4. får det ikke. Vi sa at: Det er bedre at 10 skyldige går fri enn at én uskyldig blir dømt, det står i boka! Hun sa noe piss om at vi var medskyldige eller noe sånt, selv om alle sammen hadde samarbeidet!! Helt koko.

I for i gårs kastet noen papirfly på meg. Hun snudde seg å sa: Hvem av dere 3 kastet det !? Vi sa det ikke var noen av oss, og lurte på hvorfor det ikke kunne være han 4. som kastet det? Da sa hun: Ikke spill dumme, jeg vet det ikke var han. En av dere lyver tydeligvis. Jeg hadde lyst til å drepe hun. Jeg sa at: Hvis jeg kastet det hadde jeg ikke hatt det i hånden da din jævla dust! Da fikk jeg annmerkning for å ha bannet, for å ha bannet til lærer, for å ha kastet papirfly og for bråking.

Litt senere kom hun bort til oss og sa lavt: Det ble sølt masse lim på sløyden i dag, og jeg vet at én i dette klasserommet lyver, samtidig som hun kikket på oss.

Jeg har seriøst lyst til å sende henne til Thailand.

Ring henne med skult ID kl 3:33 hver natt, skal jeg begynne med, da en norskvikar som rettet norsktentamen skrev "Jeg tror det er kåseri, og det ble ikke spesielt velykket" som tilbake melding. Fy faen så sur jeg ble.

On topic: Fikk en til her om dagen, "Stenger ytterdørene, slik at medelever blir stengt ute." I tilleg har har vi påbud på at alle elevene skal være ute, fordi vi er flere enn brannregelen tillater eller no. Bare elsker å gjøre det, men jeg må nok slutte snart, tror jeg kan få bank hvis jeg fortsetter.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk i 1. klasse på vgs, tisset bikkja mi på oppgaveboka mi i nynorsk, som jeg hadde gjort oppgaver i. Resultat? Gjennomvåt, gul stinkende blekke OG min første og eneste anmerkning på hele videregående (fordi jeg ville spare mine medelever, min lærer og meg selv for den lukten og lot den være igjen hjemme)

:D

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Da jeg gikk i 1. klasse på vgs, tisset bikkja mi på oppgaveboka mi i nynorsk, som jeg hadde gjort oppgaver i. Resultat? Gjennomvåt, gul stinkende blekke OG min første og eneste anmerkning på hele videregående (fordi jeg ville spare mine medelever, min lærer og meg selv for den lukten og lot den være igjen hjemme)

Hvorfor gjorde du den bare ikke pånytt?

Lenke til kommentar

Hvorfor gjorde du den bare ikke pånytt?

Vi hadde en oppgavebok med både oppgaver og tekst hvor vi skulle fylle inn svarene. Og alt vi skulle gjøre, stod der.... var ikke lett å lese noe av det etterpå...

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...