E}{IT Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Hei Har ett støpsel med noen kontakter og en en slange med masse kontakter jeg ikke helt skjønner hva er. Regner med et av dem er for kabel tv eller noe... Stod data og tv på dem. Ny leilighet, skjønner lite.... . Den øverste kontakten har en beskyttelse på seg så inputten eller hva jeg skal si ser ikke sånn ut. Det er den det står "data" på. Endret 10. januar 2009 av E}{IT Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Data, TV og Radio. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 altså noe som er ferdiginnstalert fra kabeltv leverandør? Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) vet ikke hva den andre er? :!: Eneste jeg kan tenke er ledning for telefon så har de ikke årka å sette på socket... Endret 10. januar 2009 av E}{IT Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 vet ikke hva den andre er? :!:Eneste jeg kan tenke er ledning for telefon så har de ikke årka å sette på socket... Den beskyttelsen på toppen er forresten en endemotstand som skal stoppe signalet slik at punktet ikke står og slipper ut støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå