Pusa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har lyst til å kjøpe meg et videokamera som primært skal brukes til å filme meg når jeg rir dressur, sånn at jeg kan se på filmen hva jeg må forbedre. Jeg har ikke greie på videokameraer og vet ikke hva man bør se etter, så håper det er noen her som kan hjelpe meg litt. Min makspris er 2500, og jeg hadde synes det hadde vært med praktisk med et kamera som lagrer på minnekort, evt harddisk. Det bør takle litt dårlige lysforhold, ettersom en del av ridningen foregår i ridehus. Jeg så at Expert har tilbud på et kamera som heter JVC GZMS100, er det noen som vet om dette er et kurant kamera? Hvis ikke har jeg sett på Canon FS100, noen som vet noe om dette? Og hvis noen vet om andre kameraer i den aktuelle prisklassen er det selvfølgelig bare å si det. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Velg et som lagrer til HD eller tape. Og ikke glem at du trenger et fornuftig stativ. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Et kamera som Samsung VP-D381 Mini DV er et kamera som tar opp på tape... Samsung produserer kameraer i god kvalitet, og vil anta at dette holder mål...ikke er det så dyrt heller... Um du vil ha med et stativ som han over nevner, kan du se på Hama Star 700 EF digital stativ.... Totalt kommer dette på ca 1500kr om du bestiller på komplett og sender det rett hjemm til nærmeste postkontor... Lenke til kommentar
Pusa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Velg et som lagrer til HD eller tape.Og ikke glem at du trenger et fornuftig stativ. Hva er galt med minnekort? Og takk for tips om stativ, det hadde jeg ikke tenkt på en gang. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ride? Hest? Nei, grashopper...! xD Det å filme seg selv, eller at andre som skal filme en når en rir er en veldig effektiv medote å se hva slags feil man gjør, ska jeg si deg... Lenke til kommentar
Pusa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ride? Hest? Ja, hest. Lenke til kommentar
Pusa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ride? Hest? Nei, grashopper...! xD Det å filme seg selv, eller at andre som skal filme en når en rir er en veldig effektiv medote å se hva slags feil man gjør, ska jeg si deg... Jeg lånte et kamera og ble filmet når jeg red et par ganger i fjor, og man får seg gjerne noen oppvekkere når man ser seg selv ri... Takk for tips om det Samsung-kameraet, billig er bra! Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ride? Hest? Nei, grashopper...! xD Det å filme seg selv, eller at andre som skal filme en når en rir er en veldig effektiv medote å se hva slags feil man gjør, ska jeg si deg... Jeg lånte et kamera og ble filmet når jeg red et par ganger i fjor, og man får seg gjerne noen oppvekkere når man ser seg selv ri... Takk for tips om det Samsung-kameraet, billig er bra! Det finnes et som tar opp på harddisk, men det koster 2850kr...det gikk over budsjettet som du hadde satt opp, i tillegg til at dv-tape er like bra omtrent som HDD-kameraer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå