Gå til innhold

[Løst]tta til mp3?

Anbefalte innlegg

Kom nylig over en god bunke med remixer i tta-format. Problemet er at disse tta-filene inneholder en hel CD hver, og behandles som én enkelt lydfil, og det eneste programmet jeg til nå har funnet som kan åpne disse filene er gode gamle VLC, men der finnes jo ingen muligheter for å endre disse filene Det jeg vil er å plukke ut spor fra disse CD'ne og legge dem inn på min Creative Zen, men den har ikke 250GB lagringsplass...

Og ja, jeg har prøvd google, men finner enten bare piss, ??? til tta, eller greier som bare ikke virker. På hjemmesiden til tta fant jeg et plugin til Adobe Audition, men der vises bare tta i listen over støttede formater, men Audition klarer fremdeles ikke å åpne filen, og om jeg følger de instruksjonene jeg får, ender jeg kun opp med hvit støy. Filene i seg selv er helt i orden, men det er bare VLC som klarer å åpne dem. Halp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg ikke til tta-format men jeg har ved tidligere anledninger klart å få mye musikk i diverse sære formater over til mp3. Det som selvfølgelig er et problem er albumet er rippet til tta som en låt. Å konvertere fra TTA til mp3 eller waw burde være mulig med dBpoweramp Music Converter (dMC) og en codec for TTA her.

Hvis du trenger å splitte filen etter på, så virket MP3 Splitter & Joiner Pro v4.2 veldig lovende, med den visstnok automatisk finner stille partier i filen og setter inn en spilt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...