Joananas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hei, fikk nylig tilbud om å kjøpe denne TVen for kun 2000 kr (!) av min kjære mor, som har bestemt seg for å kjøpe en ny TV. Umiddelbart virker dette som et meget godt kjøp, har jo tross alt bare en gammel kasse av en TV fra før av. I forbindelse med dette lurer jeg på om det er noen som har noen erfaringer med denne TVen? Hvis ikke trådnavnet var spesifikt nok er dette TVen jeg snakker om: http://www.expert.no/product/product.aspx?...r=KDL32V4730AEP På forhånd takk for alle innspill :-) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 For 2000 er det nokk bra kjøp ja. jeg kjøpte lik for 5500 på jobben men byttet den med en gang pga hakking. supert bilde og sortnivå men haker noe i raske scer og spill med mye bevegelser. men hvis du kun skal ha tv til 2000 er det ikke noe å snakke om;) Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Supert, da blir det nok kjøp ja! Massiv oppgradering :-) Takk for svar (: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Helt klart, kjør på. Røverkjøp, dersom det virkelig er maken til den i linken. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hva er grunnen til de kvitter seg med den så billig? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Masse hakking selvsagt. Edit: glemte at ironi funker dårlig på nett. Endret 11. januar 2009 av Anathema Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 helt sikkert, etter den tven skal jeg ALDRI ha lcd mer hvis plasma enda er å få tak i:) Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Grunnen til at mamma kvitter seg med den er at hun er for jålete og vil ha hvit TV istedet... Greit for meg, superbillig tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå