del_diablo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er ikke DSi sonefri som DS'n er da? Bare å bestille Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den er ikke sonefri, det er tragisk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Pluss at menyene er på japansk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Akkurat det er nok mulig å endre på. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er ikke det, såvidt jeg har hørt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gidder du å grave opp kilder? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://nintendoforum.nu/viewtopic.php?id=470&p=9 Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den er ikke sonefri, det er tragisk Har du kilde til den påstanden? Den er sonefri. Det er kun enkelte DSi-spill som er inndelt i soner. Min kilde Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En skal aldri si aldri, ser ut til at engadget mener at alle DS spill er regionfrie mens DSI spill ikke alltid er regionfrie. Har jeg tolket artikkelen riktig nå? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 vanlige DS'er er ikke sonelåst så hvorfor skal DSi være det da? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 En skal aldri si aldri, ser ut til at engadget mener at alle DS spill er regionfrie mens DSI spill ikke alltid er regionfrie. Har jeg tolket artikkelen riktig nå? Det er korrekt. Derfor blir det feil å si at DSi er regionlåst når kun en brøkdel av spillene vil bli låst inn i soner. Dessuten vil dette stort sett gjelde for DSiWare, en tjeneste der det er enkere å gi ut spill på tvers av regionene i løpet av et kort tidsrom. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er trygt å kjøpe den i statene? Er i Miami på Releasedato! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er kun dsiware som ikke er sonefrie, og når denne kommer i Norge, er den selvsagt på norsk.hehe. om du kjøper den i japan derimot.. Ja, det er trygt å kjøpe den i statene, men vær obs på at du da ikke kan laste ned alle dswarespill i Norge, og at du ikke kan få menyen på norsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå