simentp Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da har jeg funnet ut at det kommer en ny DS til sommeren som skal bli kalt nintendo DSi. Nintendo har allererde begynnt og selge denne i japan og det er nå mulig og bestille den derfra. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18141 Der er en link til den. Vell forskjellen er ikke så stor men den her har 2 kameraer på 2x touch screens, større skjerm og 3Mpx kamera! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 old news. kommer vel til våren vel? Venter på den selv:) Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Du fant ut det nå? Et spørsmål som på en måte har noe med tråden å gjøre: Er det noen som vet hvor mye prisen på DS Lite vil gå ned når DSi kommer? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ... wut=P?? jeg har alt en DSi=P Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Istede for å lage 3 versoner til hver eneste bærbare konsoll de har burde de fokusere på å gjøre de stasjonære brukbare. Wii sin online er helt elendig Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Istede for å lage 3 versoner til hver eneste bærbare konsoll de har burde de fokusere på å gjøre de stasjonære brukbare. Wii sin online er helt elendig Helt enig. De burde også tenke på å lage en ny håndholdt snart, ikke femti versjoner av DS liksom. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Leser på spillmagasinet, at Gta chinatown blir lansert i forbindelse med dsi, og at spillet blir lansert 20. mars 2009. Ifølge min logikk bør da dsi bli lansert ca 20 mars 09 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ... wut=P?? jeg har alt en DSi=P du har ikke talerett, du har jo alt som er i japan. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er to forskjellige teams som jobber med utviklings av DS og utvikling til Wii, så at det kommer en ny DS går ikke på bekostning av Wii. Syns det er greit at de kommer med 3-4 versjoner av samme generasjon bærbar konsoll så lenge de faktisk tilfører noe nytt. Det samme gjør Sony. For hyppige generasjonskifter så vil jo folk klage over at den nye konsollen de kjøpte for et par måneder siden allerede er utdatert. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 jaja kanskje det men er litt waste for foreldre da og kjøpe 3-4 av samme greia bare det er litt tynnere modell etc Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 old news.Jepp. Det var en nyhet i oktober 2008 på gammle Gamer.no: Nintendo kunngjør ny DS Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 men jeg er litt sugen på å få bekreftet dato.. Blir den lansert 20 mars som i usa? Sitter på gavekort på 1700 spenn fra elkjøp og venter bare på release.. hehe. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) men jeg er litt sugen på å få bekreftet dato.. Blir den lansert 20 mars som i usa? Sitter på gavekort på 1700 spenn fra elkjøp og venter bare på release.. hehe. Hehe ja da er det jo greit Edit: Only available in Japan - (Not released worldwide until Mid 2009/Europe - Fall 2009/North America) Var det eneste jeg fannt Endret 31. januar 2009 av simentp Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) joda, men den blir lansert 20 mars i usa.. Det er sikkert.. (stod på gamer, gidder ikke hoste opp).. Endret 31. januar 2009 av husgutt Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Litt usikker på om jeg skal kjøpe denne her. Kan jo ikke være så alt for lenge til vi får en helt ny DS. Skjønner ikke helt hvorfor de lanserte online butikk og mulighet for fw. updates nå. Dette burde de vel spart til neste generasjon. En butikk som er død etter et år er vel litt meningsløst? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Betyr ikke det at de lanserer en ny ds nå, at det er lenge til neste bærbare? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke nødvendigvis vel? Gameboy Micro kom vel ikke lenge før DS ble lansert? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvem sier at DSiWare ikke vil bli ført over til den neste håndholdte konsollen til Nintendo? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kom ikke Gameboy Advance SP før DS? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvem sier at DSiWare ikke vil bli ført over til den neste håndholdte konsollen til Nintendo? Ingen sier det, er bare redd det ikke vil bli mulig å føre over spill og programer fra DSi til neste generasjons DS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå