Gå til innhold

Ny Nintendo DS til sommeren!

simentp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Istede for å lage 3 versoner til hver eneste bærbare konsoll de har burde de fokusere på å gjøre de stasjonære brukbare. Wii sin online er helt elendig

Helt enig. De burde også tenke på å lage en ny håndholdt snart, ikke femti versjoner av DS liksom.

Lenke til kommentar

Det er to forskjellige teams som jobber med utviklings av DS og utvikling til Wii, så at det kommer en ny DS går ikke på bekostning av Wii.

Syns det er greit at de kommer med 3-4 versjoner av samme generasjon bærbar konsoll så lenge de faktisk tilfører noe nytt. Det samme gjør Sony. For hyppige generasjonskifter så vil jo folk klage over at den nye konsollen de kjøpte for et par måneder siden allerede er utdatert.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
men jeg er litt sugen på å få bekreftet dato.. Blir den lansert 20 mars som i usa? Sitter på gavekort på 1700 spenn fra elkjøp og venter bare på release.. hehe.

Hehe ja da er det jo greit :p

Edit: Only available in Japan - (Not released worldwide until Mid 2009/Europe - Fall 2009/North America)

Var det eneste jeg fannt :(

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Litt usikker på om jeg skal kjøpe denne her. Kan jo ikke være så alt for lenge til vi får en helt ny DS. Skjønner ikke helt hvorfor de lanserte online butikk og mulighet for fw. updates nå. Dette burde de vel spart til neste generasjon. En butikk som er død etter et år er vel litt meningsløst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...