jsa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg kjenner en kvinne som ble stoppet av noen gutter i 12 til 13 års alderen. De hadde noen tynne kvister som de slo henne med for å prøvde og få henne til å miste besinnelsen. Hun ble mest truffet i lårene og på rumpa. Hun selv mener at de gjorde det for å teste grenser. Jeg sa at de gjorde det av seksuelle grunner, noe som gjorde at hun og andre i selskapet ble irritert på meg. Føler meg litt dum kan jeg likevel ta så feil? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ingen kan vel si at noen av dere tar feil eller ikke. De eneste som vet hvorfor er vel disse drittungene Lenke til kommentar
jsa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Umulig å vite med sikkerhet ja, men ble så forundret over at mange ikke har mer innsikt til å forstå at det er store sjanser for at det var noe seksuelt med det helle. Kanskje jeg bare er litt seksfiksert? eller husker hvor gira jeg var som 13 åring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå