Steffmeister Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det noen her med erfaringer på LG 42 PG6000? Vurderer å kjøpe den, men vil ha litt mer info fra sakkyndige... har spurt på butikk (Expert,Elkjøp osv) men virker som de har for mye tver til å vite og huske ka som er bra i forhold til den ene og den andre... noe jeg finner meget irriterende med tanke på at her skal brukes en del laken.. og dem vil e liksom ikke bruke som skurefille i faderns garasje med en gang om noen skjønner billedspråket mitt.. Har gått og lurt i ei uke no over hva jeg bør kjøpe, og har tenkt å bruke mellom 5000-8000 kr, og om der er tips på hva jeg bør kjøpe.. KOM MED DEM! Det SKAL være 42 tv! Helst Plasma... takker for svar på forhånd:) Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du finner noen erfaringer på Komplett. Det er bare å begynn et sted. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 PG6000 er en av de beste tv-ene du kan få tak i akkurat nå... Hvis du skal ha et alternativ så kan du sjekke ut Panasonic PX80... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå