znace Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 satt å bladde igjenom gamle bilder her n¨å nettopp og tenkte jeg kunne dele min første "foto trip" med dere. jeg gikk ned til et sted som heter nesparken(er i Moss) jeg kunne ikke noe om camen enda å bare kipsett i vei på alt jeg så der;p specs på bilder husker jeg desverre ikke "den hvite svane" "den mørke hannen" "den yngere Generasjon" har og en god del andre fine bilder her og men, deler kun de 3 beste i første omgang Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) De to første bildene blir litt ødelagt av svaberget i front. I det siste bilde var det litt mye dyr på en gang. Men har et spennende motiv med de to endene som ser på hverandre helt til høyre. Jeg ser potensial i bildene. Den andre bilde ble litt for mørkt. Det første hadde fint lys. Endret 10. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke at jeg har så mye peiling, men på siste bildet tror jeg du kunne tjent bra om du hadde fått kamera lavere og skutt fra fuglenes øyehøyde... eller hva? PS. Min første 'kritikk' her inne. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Tviler på at du kunne tjent noe. Det er ikke så veldig spesielt motiv at det gjør noe, men hadde du fått inn kun de to fuglene helt til høyre, som ser på hverandre, og fått det i øyehøyde med dem, kunne det blitt et vakkert bilde. Bilde #1: Svaberge ødela, som sagt, mesteparten av bildet her. Hadde det vært vann rundt hele svanen, og svanen hadde blitt en tanke klarere, kunne dette blitt et veldig vakkert bilde. Bilde #2: Dette ble for mørkt. Du ser ikke øynene på svanen, og det ødelegger mesteparten av bildet, samt svaberget, som på forgje bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå