mEhE` Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 installerte WOW classic clienten via en nedlasted fil. men TBC har jeg på tilsammen 4 cd`er.. har fått begynnt og innstallert men når den spør etter cd 2 stapper jeg den inn og trykker på okey..men der kan jeg trykke til jeg blir grønn.med andre ord finner den ikke cd`en. har prøvd og gå inn på cd 2 og åpnet install fila via wine.men det hjalp ikke. hva må jeg gjøre for og installere ? Lenke til kommentar
Del Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan prøve nyeste versjon av wine: http://www.winehq.org/download Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) jeg har den nyeste stabile 1.01 Endret 10. januar 2009 av mEhE` Lenke til kommentar
Smif Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da prøver du den nyeste development versjonen: 1.1.12 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 installerte WOW classic clienten via en nedlasted fil.men TBC har jeg på tilsammen 4 cd`er.. har fått begynnt og innstallert men når den spør etter cd 2 stapper jeg den inn og trykker på okey..men der kan jeg trykke til jeg blir grønn.med andre ord finner den ikke cd`en. Hvor peker den når du prøver å installere? hvet at jedi Academy ikke var så brukervennelig å installere(måtte target spesifikt for å opdage riktig). Vis du blir desperat kan du jo dra in WoW: Wotlk fra den svenkse pirate torrent sida. Den er på ca. 7,3 gb omtrent, en .iso som kan mountes for installen. Hvet ikke om BC kontoer kan kjøres med Wotlk. PS: illegalt å linke eller? Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 jeg fant ut av det..hadde wow installert fra før åp NTFS hardisken..så åpne wow.exe fila med WINE fra den så funket det.. eller delvis..er masse grafikk problemer som jeg prøver og ordne oppe i.. når jeg kommer inn i en hule så kommer det masse rare farger som sprenger ut som et fyrverkeri over hele skjermen og texten på tastene forsvinner. Lenke til kommentar
Del Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Åpne opp med -opengl bryteren, noe slikt (fra terminal): wine /sti/til/WoW.exe -opengl Endret 11. januar 2009 av Del Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) har endret på config.wtf fila i wow slik at den startet opp i opengl.så tror ikke det er der problemet ligger. har nå lagt inn den nye wine versionen men nå funker ikke programmet:-( Endret 11. januar 2009 av mEhE` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå