Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med selvtilliten..


Gjest anonym94

Anbefalte innlegg

Gjest anonym94

"yay", nå var det helg igjen. Har ikke en jævla ting å gjøre. Eller, hver fredag går det an å gå i "hallen", en stor idrettshall hvor du kan spille fotball, slappe av osv. Jeg kjenner mange som skal ned å spille fotball, men gidder ikke å gå ned. Forrige gang jeg gikk ned der, ble jeg ignorert av noen, mens jeg snakket med noen. Jeg koste meg den fredagen, men dagen etterpå sprengte de som ignorerte meg på fredagen postkassen min. Så, selvtilliten er så langt nede at jeg ikke vil ha den lengre ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest anonym94

Lenge siden sist nå. Mye har skjedd. Jeg har begynt å snakke med de guttene som jeg var med før (de som ditcha meg), og jeg kan ta følge med dem til treninger og lignende. Ser ikke ut som de har noe imot meg lenger. Men nå har personligheten min forandret seg, jeg klarer liksom ikke å være meg selv lenger. Det er jævla drit. Før har jeg blitt kjent med mange som har syntes jeg var grei, og når jeg begynner å snakke mye med dem nå, så oppfører jeg meg som en total idiot. Jeg prøver liksom å få folk til å le av dem, liksom drite dem ut, når jeg egentlig vil bli venner med dem. Det er ikke sånn jeg er, og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme tilbake til mitt gamle jeg.

Lenke til kommentar
Lenge siden sist nå. Mye har skjedd. Jeg har begynt å snakke med de guttene som jeg var med før (de som ditcha meg), og jeg kan ta følge med dem til treninger og lignende. Ser ikke ut som de har noe imot meg lenger. Men nå har personligheten min forandret seg, jeg klarer liksom ikke å være meg selv lenger. Det er jævla drit. Før har jeg blitt kjent med mange som har syntes jeg var grei, og når jeg begynner å snakke mye med dem nå, så oppfører jeg meg som en total idiot. Jeg prøver liksom å få folk til å le av dem, liksom drite dem ut, når jeg egentlig vil bli venner med dem. Det er ikke sånn jeg er, og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme tilbake til mitt gamle jeg.

 

 

For meg høres det ut som du ikke er noe bedre enn dem. Og drite ut andre for at andre skal le av dem ville jeg aldri gjort mot mine venner! Og dette til tross for at du vet hvordan det er og bli utsatt for det.

Lenke til kommentar
Gjest anonym94

Det kom kanskje ut litt feil. Jeg mener driter dem ut sånn kødde-messig, de forstår det liksom, men jeg gjør for mye av det. Det er ikke slik frekke ting jeg sier, men bare sånn for tull, men noen ganger drar jeg den litt langt. Det er det som er problemet.

Lenke til kommentar

Tja, vil ikke påstå at ditt tilfelle er så mye verre enn de fleste andre rundt omkring som opplever vanskelige situasjoner.

Kan vel si at jeg har dårlig selvtilitt, men noe som hjelper er faktisk å starte med noe nettspill. Bli got i nettspillet og få nye venner ut av nettspillet. Om du er god i et nettspill, vil folk se opp til deg og du vil plutselig få litt selvtillitt. Og du vil også ha noen å prate med når du spiller. Jeg har spilt en del nettspill selv, og må si at min selvtillitt har bydt seg opp ettersom jeg mestrer ting som ikke alle greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...