Jariz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har en gammel xbox 360, arcade verson uten hdmi utgang. Er det noen mulighet for meg å få hdmi? Eller er det her det er snakk om komponent? Evt. hvilke kabel trenger jeg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis det ikke er HDMI utgang på den, er det heller ikke mulighet for å få det ettermontert/kjøpe adapter. Eneste alternativet er å få deg ny boks Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Så da må jeg altså ha komponent? Hva er forskjellen på det og hdmi? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Analogt vs digitalt. Mange sier de ikke ser forskjell, ikke vet jeg, har alltid brukt HDMI da. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kablene har hvertfall potensiale for å sende samme signal, men jeg mener å ha lest at noen TVer ikke støtter å motta 1080p fra komponent. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så da må jeg altså ha komponent? Hva er forskjellen på det og hdmi? Komponent er en analog måte å overføre bilde på. Hdmi er digitalt - i tillegg så overfører hdmi også lyd. På en middels tv (rundt 40"? ) så er det liten forskjell i kvalitet på disse. Mange tver godtar bare 1080p via hdmi. Men det er veldig få spill som er native 1080p så det har lite å si. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 På min TV er det ikke så veldig stor forskjell på HDMI og komponent. Forskjellen er uansett ikke stor nok til å forsvare kjøpet av ny Xbox. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takker alle for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå