Gå til innhold

Under 18 og paypal

NM91

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er sikkert tatt opp før, men fant ingen ting :(

Saken er den at jeg har lyst til å handle noe på nettet (dealextreme.com). Jeg er bare 17 år og da blir det litt vanskelig. Jeg har nettbank og visa electron, men det kortet funker ikke på nett. Det jeg lurer på da, er om det er straffbart å jukse litt på fødselsdatoen så jeg kan lage en konto hos paypal? eller er det noen andre måter å få handlet på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det er mulig å lage en med fake navn uten å bli tatt?

Ja men jeg ville ikke gjort det om man sender masse penger gjennom paypal...

Jeg het sure til fornavn og up til etternavn btw hehe...

Kan hende de har bedra sikkerheten de siste årene så vanskelig å vite, men om du bare sender litt her og der så er det null stress... Men som sagt om du sender en del penger og betaler for fysiske ting som du skal få tilsendt så kan det jo bli problemer.

Lenke til kommentar

Kan hende de har bedra sikkerheten de siste årene så vanskelig å vite, men om du bare sender litt her og der så er det null stress... Men som sagt om du sender en del penger og betaler for fysiske ting som du skal få tilsendt så kan det jo bli problemer.

Ok, er vel ikke snakk om mer enn 200kr, men det er fysiske ting jeg skal ha i posten.

Lenke til kommentar

Ok, er vel ikke snakk om mer enn 200kr, men det er fysiske ting jeg skal ha i posten.

Ja da er det vel opp til deg om du har råd til å potensielt tape 200kr. Men hovedgreia er om de sender det til ditt paypal navn, eller om de sender det til det du oppgir på deres egen side. Om det er det siste (noe jeg vil lett tippe på) så er det ikkenoe problem...

Lenke til kommentar
Ok, kan jo bare kjøpe noe til 20kr først for å sjekke :!:

eller bare spørre dem

eller bare prøve å kjøpe noe og da står det sikkert før du betaler hvor og hvem du sender til

er uansett 95% sjanse på at de ikke sjekker eller har noen regler på at det du betaler med må ha registrert lik info som det du oppgir uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...