ch3650 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Holder på med å lage mail på mobilen, men må angi utg. e-postserver.... Hvet noen hva dett er å hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva type abb har du? Har telenor, dette funket for meg: For tilkobling via GPRS: Tilkoblingsnavn: E-post (navnet er valgfritt). Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: internet Brukernavn: ditt mobilnummer Bekreft passord: Nei Passord: send meldingen "Passord" til nr. 1999 for å få passord. Godkjenning: Normal IP-adresse gateway: 0.0.0.0 For å sette opp E-post klienten velger du Meldinger i menyen. Trykk deretter Valg og Innstillinger. Velg E-post og Postkasser. Hvis ingen postkasser er definert vil du bli spurt om å angi en nå. Velg Ja på dette spørsmålet. Fyll deretter inn følgende: Postkassenavn: Mobilpost (navnet er valgfritt). Tilgangspunkt i bruk: Velg tilgangspunktet E-post som du opprettet tidligere. Min e-postadresse: [email protected] Utg. e-postserver: smtp.mobilpost.com Send melding: Ved neste tilkobl./Straks (valgfritt). Send kopi til deg selv: Ja/Nei (valgfritt). Inkluder Signatur: Ja/Nei (valgfritt). Brukernavn: ditt mobilnummer Passord: Send meldingen "mpost" til nr. 1999 for å få passord. Innk. E-postserver: Send meldingen "mpost" til nr. 1999 for å få riktig servernavn. Postkassetype: POP3 Sikkerhet: Av Sikker pålogg. (APOP): Av Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har satt SMTP serveren til smtp.online.no - det er det jeg bruker når jeg sender email fra PC-en. Av en eller annen grunn fungerer det... Mobil = Chess PC = Telenor Online150 ISDN Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Det funka kjempe bra!!!! Jippi!!!! Tusen takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå